Vår onsdag!


Snacka om att vi blev mätta;-) men guuud så gott!!!

Nya favoriten, Snapple!!

Min lunchmacka: Ciabatta med kyckling, pesto!

Mamma, Theo & vovvarna i gräset!!

Frans, Maja & Isak!

Fina!


Barnen sover gott i vagnen ute i trädgården efter några timmar på dagis. Jag har hunnit med lite allt möjligt undertiden. Därför kan jag nu sitta ner och njuta av lugnet. Hann även med att åka ut till hästarna & titta till dom imorse, skönt slipper jah åka ut där ikväll. När barnen vaknar kommer vi få besök av våra vänner Hanna med Elina & Molly.

Veckan
har rullat på och i måndags passade mamma & claes barnen över natten och jag och Micke hade kvällen för oss själva. Vi gick & tog en bit mat på vår älsklingsrestaurang, A9 Grill & Lounge i trbg! Därefter gick vi inom Hemmakväll & köpte en godispåse och åkte hem & slängde oss i soffan & kollade film. *Härligt*

På tis åkte jag ner till mamma vid lunchtid och då sov barnen gott i vagnen efter att hon varit ute på promenad med dom och vi kunde då äta en god lunch från Café Kust i Falsterbo. Jag åkte sedan hem med barnen på eftermiddagen och på kvällen hade vi våra vänner Frans & Maja på besök med deras lilla son Isak. Vi grillade & drack gott!! Mysiga dagar har vi haft.

Nu ska jag sätta mig i solstolen..måste passa på;-) Ska bläddra igenom H&M katalogen i lugn & ro!! SÅÅÅ mkt fint.


KRAM

Kommentarer
Postat av: Hanna

Den maten såg ju bara för go ut;) tack för idag vännen var jätte mysigt härligt att se att alla fyra kom så bra överens;) får inte dröja så länge tills nästa gång! Eller så får du och jag och Alexandra göra stan snart en dag innan sommaren är över;) kramar

2011-07-27 @ 17:47:18
URL: http://esmamma.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Hej söta.. ja jag brukar ge mig tusan på att få det som jag vill ha det. haha :P men det brukar ordna sig på någt sätt :)



Låter som ni haft en underbar onsdag :) Härligt :)

Vi hade också en bra dag.. :)



Nu ska vi slappa gärnet för imorgon blire jobb. puss och kram

2011-07-27 @ 19:49:55
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Snart ses vi <3

2011-07-27 @ 20:30:06
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Erika

oj vilken värsting tallrik, såg gott ut :) kram kram!

2011-07-28 @ 09:00:36
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Ja, dagarna går så himla fort bara. Herregud.. snart är grabbarna 1½ år liksom. Vart tog tiden vägen.. ?? :( Jag är så sugen på ett syskon, hihi:) puss o kram

2011-07-28 @ 13:01:03
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0