Trevligt besök!


Vackra Petronella & hennes söta Felicia!!

De tre godingarna;-)

Lyckades iaf få med en av mina pojkar på bild;-)


Det var flera år sedan jag träffade härliga Petronella, sist var på min student men idag fick jag äntligen träffat henne. Underbar tjej!! Hon är ett par år äldre än mig så när jag var mindre så brukade hon vara hemma hos mig & även jag hemma hos henne & hennes syster som bara bodde ett stenkast ifrån oss i skanör. Inte klokt vad tiderna ändras & nu har båda två själva barn som nästan är jämngamla med varandra;-) Så hon & hennes söta dotter Felicia var här idag & hälsade på & fikade med oss. Passade riktigt bra med en fikadag idag då vädret har varit så trist. Regnat hela, hela dagen! Tack för idag.

På kvällen åt vi hämtmat från Burger king ;-) sen har barnen lekt & sen somnade de för en timme sedan! Nu sitter jag här & kollar på Sommar med Ernst;-)

Kramar!

Kommentarer
Postat av: britta bloggar

Härligt!

2011-07-21 @ 21:56:05
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: SOfie

Det var längesen man tittade in här, hade tappat bort adressen. Får lägga dig som länk :)

Ja jag bor i Anderslöv :)

2011-07-21 @ 23:14:44
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Hej söta.. ja det är väl allt hår som gör att han ser så stor ut.. hehe :)



Japp, vi hoppas vi får byta lägenhet :)



Lät som ni hade en bra dag igår. Och även idag :)

Lovely!

Trädgårdhäng var nytt för mig :D



Sover trollen bra nu?



Puss och kram

2011-07-22 @ 00:02:10
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Godmorgon hjärtat.

Hoppas att allt är bra med söta dig denna fredags morgon.Här är det bra fast det är trist väder,får hoppas att det blir bättre sen när man ska åka ner till stan & luncha med min man vid 12 tiden.

Mysigt att träffa vänner och fika coh låta de små leka av sig i några timmar..Ha en skön start på helgen min fina vän..Puss o kram

2011-07-22 @ 08:19:31
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Petronella

Tack själv snälla Gabby! Det var såååå kul att se dig och pojkarna och att vi äntligen fick till en träff! Inte klokt vad jag och min dotter käkade kanelbullar men börjar man närma sig v 29 i graviditeten får man väl lov...? hehehehe.



Vi hörs snart!



Kram P



PS Idag har vi också beställt Baby Travel syskonvagn! Jättenöjd!

2011-07-22 @ 20:08:05
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

God kväll hjärtat mitt..

Hoppas att allt är bra med er denna lördag..Vart har sommaren tagit vägen..saknar värmen jätte mycket nu.

Vad för skoj har du gjort denna dag med dina grabbar? Här har vi bara slappat och varit o handlat mat och godsaker till kvällen.Ha en fortsätt bra lördag kväll.Puss o kram

2011-07-23 @ 17:14:54
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Sofie

Du bor väl också i närheten av trelleborg någonstans? .. om jag inte minns helt fel :)



Jag hade 20 timmar i månaden innan. Men sen Leon föddes har jag jobbat lite då och då när det passar mig. Det kommer nog bli ungefär 10 timmar i månaden i fortsättningen. Kommer varken hinna eller orka mer sen när jag börjar jobba..

Fast det är himla kul :) Har jobbat med honom i 10 år nu, helt galet.

2011-07-23 @ 23:10:34
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Åsa - tvillingmamma

Godmorgon kära du.

Ja fy för bökiga nätter, men nu är hon piggare, eller hon skriker inte när jag lägger ner henne iaf och i natt har vi sovit =) underbart. Men som du säger, hur orkar man under dagen efter ett par vakna nätter? Hon får även nya tänder så jag hoppas dom kommer smärtfritt =) men mamma ska barnvakta dom ett par nätter nästa vecka, de ska bli riktigt skönt att få sova ut, eller ja jag ska gå in en extra vecka på jobbet då de är vikarier som hoppat av? illa..

hur har ni de? visst är de härligt att träffa gamla vänner igen =) hoppas ni får en solig och härlig dag.

kram från oss

2011-07-24 @ 07:21:11
URL: http://mittlivsomtvillingmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0