Energi!


Denna vackra bukett fick jag av min älskling på Alla hjärtans dag!<3


Fick även denna goda parfymen!

Detta goda ska jag unna mig nu;)

Denna onsdagen ser jag ut såhär..


Jag tror att mina älskade hästar längtar ganska så mycket efter sommaren
nu & allt gott gräs;) ojoj vad jag ska ta igen ridningen nu i sommar!!!!

Men imorgon Royal ska vi banne mig ut på en tur;) älskade häst!!!<3

Känner mig mycket piggare idag än vad jag gjort de andra dagarna denna veckan. Har inte kunnat gå ut på min vanliga sköna en timmes promenad på grund av den hemska blåsten vi haft men idag trotsade jag blåsten & gick ut ändå! Blåste inte lika mycket idag men det var ändå kämpigt att köra vagnen emellanåt. Att röra på mig är som ett gift för mig & jag mår dåligt när jag inte rör på mig varje dag så därför är jag mycket piggare & gladare nu igen, bra va!=) Min fina mamma var här innan idag & lekte & fikade med mig & mina godingar. Nu leker barnen för fullt här hemma och jag kan faktiskt lugnt sitta här och passa på att lägga upp ett litet inlägg. Både Max och Theo har varit på underbart glatt humör idag och då blir man själv så avslappnad och glad.

Snart är det dags för barnens eftermiddagsnap. Ikväll blir det god chili con carne när Micke kommer hem och den är faktiskt redan färdig & står och väntar på att intas!

Önskar er en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Emmie ♥

Oh my vad härligt det ser ut med lite gräs! Känns ju som en smärre omöjlighet att det någonsin ska bli vår igen med all denna snö...



Tack för din fina kommentar, och riktigt trevlig kväll på dig! ♥

2011-02-16 @ 19:05:54
URL: http://emmieliving.blogg.se/
Postat av: ellenojag

Nu kunde jag inte hålla mig längre, blev sushi idag ;) men tycker lätt vi ska dra ihop en mammalunch med sushi!!



Tror nästan att det kanske kan vara en tand på g för fröken, hon har nämligen "bara" feber, ska undersöka munnen så fort hon vaknar ;)



ha en mysig kväll fina du! kramar

2011-02-16 @ 20:57:39
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Anna Zimmer

Vilka fina blommor!!! :-)

Jag halvbokade med Mindy på torsdag den 24. Vi kan ju ses alla då!? Vore ju så skoj!! Mindy kan, jag kan och du kan? Perfekt! :-)



Många kramar

2011-02-16 @ 22:05:45
URL: http://zimmersdagbok.wordpress.com
Postat av: mamma till William

God eftermiddag gumman..Ses vi nästa torsdag på Ilva för en mysig fika och kanske lita shopping...

Här är det bara bra,synd att man ska städa o ha sig denna dag när det är helt okej väder men ett måste fixa hemmet minst en gång i veckan om inte 2 :)

HUr ser din torsdag ut i dag?

Ha en skön dag söta.kram kram

2011-02-17 @ 13:18:44
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mamma till William

Hej gumman..Vad jag längtar tills torsdag en vecka tills vi ses alla..Ska bli så mysigt..

Skönt att du har varit i stallet innan och ridit..Nu är man börjar bli klar med tvättingen så börjar vädret bli sämre så det får bli en hemma dag..I morgon ska jag till barnmorksan sen blir det handla lita mat i limhamn innan man åker hem.Ha en skön trosdag söta.kram kram

2011-02-17 @ 14:49:56
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mamma till William

God eftermiddag söta..Ja det ska bli trevligt..Får hoppas att man får höra hjärtat slå fint när man är där i morgon.

Kan alltid hoppas att min prins har sin eftermiddags lur så han inte är små störig..hihii--men det visar sig i morgon..Ha en skön torsdags kväll gumman.krma kram

2011-02-17 @ 16:27:02
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jättejättefin tunika! Hoppas allt är bra med dig och familjen! Var också på Vellingeblomman och påskbyn i helgen, kul med djuren och alla glada färger som piggar upp :-)



Trevlig vecka!

2011-02-20 @ 19:27:33
URL: http://vitha.blogg.se/
Postat av: Anna-mamma till Olivia

Vilka fina hästar du har, saknar min, får ta tagi det sen när Olivia blivit större.

2011-03-15 @ 20:03:37
URL: http://annak84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0