Mysiga vinterdagar..


God lunch från Kust i fbo!

Julfint med röda tulpaner!

Hann med lite läsning medans barnen sov ute i vagnen!

Tisdagen spenderade jag och pojkarna nere i skanör, lika mysigt som alltid. Vi hann med två fikor, lunch, promenader och filmmys! Max Theo har börjat älska Pippi & Lotta på Bråkmakargatan & kan sitta still hur länge som helst.

Idag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt, Max har haft väldigt ont i tänderna pga tandsprickning & då det tar så mkt energi av honom så är det bäst att bara ta det lugnt. Nu har båda två sina 16 tänder och det känns skönt att det inte är så många kvar. Tyvärr lider ju vissa barn ..mer än andra:(

Imorgon blir det dagis gör grabbarna, hästhållning för mig och även lussebak skall hinnas med!


KRAMAR!<3

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Den där mackan från Kust måste provas!!!



visst är det något speciellt med Näset, speciellt nu när man fått barn, älskar lugnet där nere!! kram på er! btw.. Ses vi på Willes kalas?

2011-12-08 @ 09:42:23
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Ja bara en nackdel att man får så ont i magen av degen :P Men men. Nim verkade klara sig, trots att han åt massor ;) Vi hade en bra onsdag och en bra torsdag. Har jobbat lite :) Hoppas ni haft en bra dag, puss&kram

2011-12-08 @ 17:08:53
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Caroline

Åh dessa tänder...här är det också tänder på g! Hoppas allt är bra och att vi ses i Höllviken snart! Kram

2011-12-08 @ 22:24:57
URL: http://carolineofmalmo.blogspot.com
Postat av: Mamma till William och Wilma

Godmorgon min fin vän.

Fina bilder..Mackan ser jätte god ut..Hoppas att allt är bra med er denna fredag och inte blåser bort i stormen..Här blåser det mycket och jag kan tänka mig att det blåser ännu mera hos er för det är så öppet där..

Ha en mysig fredag så ses vi på onsdag..längtar jätte mycket...Mina favorit mammor och barn kommer hit till oss..Dok en fin vän och son kunde inte komma men det får vi ta igen sen en annan dag...pUSS O KRAM

2011-12-09 @ 09:24:09
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0