Hej härliga fredag!


Älskar att ha en massa gott hembakat hemma som man bara kan ta fram ur frysen!!


Fin Amaryllis som pryder köksbordet!

Här hemma började vi dagen vid halv åtta! Sedan dess har vi hållit oss inne på grund av den kraftiga blåsten. Vill verkligen inte ha mer blåst, nu får det räcka. Igår hade vi en riktigt mysig dag, det bakades massor av lussekatter och en stor god lasagne till kvällen! M & T älskar lasagne & äter som två hästar när det serveras här hemma;-)

Ikväll är jag ensam hemma, andra fredagen i rad..då Micke ska iväg med sitt jobb på middag! Men i nästa vecka är det jag som ska ut & äta gott med min fina vän!;) *längtar* Älskar att göra mysiga saker mitt i veckorna. Max räliga tandsprickning verkar ha gett med sig lite mer nu och en mer harmonisk & glad Max börjar återigen titta fram!! Inte lätt att vara på tip topp humör när fyra stycken tänder vill titta fram på en & samma gång.

Hoppas på att mina små snart vaknar för då blir det till att titta på Pippi & äta lussekatter!! Älskade Pippi när jag var liten och tycker det är riktigt mysigt att titta på alla filmerna/avsnitten nu igen;-)

Hoppas, hoppas att vinden avtar så att vi kan gå ut en liten sväng med vagnen iaf!

Kram finingar!

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Hej godingar!

Skickar du hit några bullar? Tack! Orkar inte baka :D Gillar grabbarna Pippi? Jag var aldrig sådär förtjust i pippi.. så vi har inte tittat på särskilt mkt här. Iofs kan Nim aldrig sitta still så det är typ bara korta bolibompaavsnitt och Bamse som funkar hittills. Han älskar ju bilar o sånt men filmen Bilar går inte hem.. inte än iaf :P

Hoppas ni får en fin helg, puss o kram från oss

2011-12-09 @ 22:23:50
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Emmely

Vilka fina lusse bullar!!!!! Ser ut som om ni har det jatte mysigt! Saknar Sverige mycket nar jag ser dina fina bilder!! Kram!

2011-12-10 @ 07:51:24
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Ojo jo oj de måste verkligen gilla pippi om de satt så länge. Då skulle man få sjukt mkt gjort. Nim har nog fan myror i brallan :P Vi är bortbjudna på adventsfika imorgon så behöver inte tänka på bakning tills dess. Är väl värre inför jul då vi ska fira här ;) Jag är ingen bullmamma direkt.. hehe. Ja vi har haft en superfin dag, shoppat massor :P And you? Puss och kram

2011-12-10 @ 21:09:19
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0