En kväll på stan!



Plankstek med fläskfilé!

Godis godiis gott!!


Fina Martina.

I torsdags hade jag en mysig kväll på stan med min fina vän Martina!! Vi bestämde oss för att göra ett besök på Möllan och tillslut hamnade vi på Maskot där vi åt en god middag & drack en flaska rött, mycket mysigt. Vi fick pratat massor om allt mellan himmel & jord. Efter restaurangbesöket stack vi vidare till Carib kreol och drack goda drinkar, Mojitos- gottt!! Tack för en jättemysig kväll gumman min. Precis sådana kvällar som man behöver!

Lördag och vi har nyss hela familjen varit ute på en kall promenad och nu är det lite Pippi som står på i bakgrunden medans barnens mat står och puttrar på spisen. Jag och Micke ska äta sushi lite senare ikväll, längtar!! Var faktiskt ett bra tag sedan jag åt sushi nu så därför längtar jag extra mycket. Ikväll blir det även till att kolla på sista avsnittet av "Så mycket bättre"


Ni får ha en trevlig kväll. Kramar!

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Låter som en toppenkväll! Sådana behövs för att klara av vardagen ju. Är ju alla väl värda =) Hoppas ni har en fin helg, puss o kram

2011-12-17 @ 20:24:38
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Martina

Du är så vacker!

Tack själv för en underbar kväll, supermys!!!

Synd bara att jag ser ut att väga 230 kg på bilden..... :/

Vänner som du! <3

2011-12-17 @ 22:47:08
URL: http://tiniseens.blogg.se/
Postat av: Bekki

Fin kofta! :) Hoppas ni hade en trevlig kväll!!

2011-12-19 @ 11:42:21
URL: http://bekkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0