1:a December







Dessa är nyinköpta till grabbarna!

Ligger & väntar på mig tills ikväll!


Denna ljuvliga parfymen fick jag i julklapp av min fina Martina!!<3 när
vi träffades för några dagar sedan. Älskar den!!



Första december och det är nästintill storm idag igen, plus att det spöregnar. Hade gärna haft lite snö på marken nu och ett par minusgrader istället. Barnen sover just nu ute i carporten i lä men kommer nog vakna snart. Eftermiddagen får vi spendera inomhus i värmen!! Alla stjärnor & adventsljusstakar är tända så här är riktigt mysigt.

Dagarna går så fort och våra små pojkar blir så stora, dom har så stark vilja nu och försöker verkligen prata med en;-) och när vi inte förstår varandra slutar det hela i ren frustration, inte lätt ..inte lätt! Längtar tills vi kan prata med varandra. Kommer lite nya ord hela tiden nu, så roligt.

Tycker det är så mysigt att det äntligen är december månad nu. Vi ska gå på några barnkalas, mysa i stan & handla alla julklappar & bästa julafton!!<3

Helg imorgon igen och vi kommer starta fredagen med att åka ner och mysa i skanör!! På kvällen blir det Idol & en god middag.

Ha en mysig eftermiddag i ovädret!!

Kommentarer
Postat av: Bekki

Julmysigt hemma! Vi får tyvärr inte julpyntat i år eftersom vi inte fått TT till huset än :( Men nästa år ska det pyntas REJÄLT! God parfym du fått också!! Kram

2011-12-02 @ 12:39:29
URL: http://bekkis.blogg.se/
Postat av: Sanna

så fint & mysigt när stjärnorna kommer upp. har ni en mysig advent? KRAM

2011-12-03 @ 19:39:42
URL: http://sannatvillingmamma.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och Wilma

God kväll min fina vän.

Så mysigt du har pyntat i hemmet :) Nu i veckan ska jag ta fram julgranen :) Ska bli så mysigt att träffas nu den 14 på kalaset :) Hoppas att du har haft en fin helg med din fina familj.Jag saknar dig gumma,,,Ha en mysig kväll..Puss o kram

2011-12-04 @ 19:00:13
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0