Bio & sushikväll!♥




Fina Anna!!!

Igår hade jag en riktigt mysig dag/kväll. På eftermiddagen kom min fina vän Anna förbi och sällskapade mig, Max & Theo efter att hon slutat jobba. Strax därefter dök Micke upp & vi tog min bil och åkte ner till Höllviken för att ha en trevlig tjejkväll. Vi började med en god middag på sushistället Nama där vi satt ute & njöt av den goda maten & ett glas vin. Därefter var det dags för bio och såklart blev det den omtalade tjejfilmen Bridesmaides!! Precis som många sagt så var den riktigt rolig, en riktig tjejfilm;-) Och finns det något godare än bio popcorn..muMs;-))

Tack för en mysiiig kväll hjärtat!!<3

Även idag har vi passat på att vara ute hela dagen och solen har tittat fram till & från  under dagen. M & T fick i eftermiddags varsin god piggelin som de glatt smäckte i sig;-) Sitter här mätt i soffan efter middagens mäktiga tacopaj!

Snart blir det "Leila bakar i Frankrike"


Auf Wiedersehen!!!

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Sushi, vin, bio.. det blir inte bättre!!

2011-08-18 @ 00:30:21
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Alexandra - mamma till Leia

HAHAHA! Leia tar oxå de andra barnens frukt. Han som satt brevid va iaf snäll nog och lät henne.

Saknar dig, skönt att vi ses på lördag. Kram <3

2011-08-18 @ 14:08:18
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: fian- mamma till Alex

Vilken myskväll. Den filmen vill jag oxå se, kan tänka mej att den är jättebra.

Hoppas denna dagen oxå blir lika bra. Kram på er finisar

2011-08-18 @ 15:59:00
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Anna

TACK!

Vännen för en toppenkväll!

Gott och trevligt.

2011-08-18 @ 17:09:40
Postat av: Anna Z

Åh vilken mysig kväll! Var filmen bra?

2011-08-18 @ 21:20:15
URL: http://zimmersdagbok.wordpress.com
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen :)

God eftermiddag min fina vän.Här är allt bra med oss alla fast det känns som höst denna fredag..Får hoppas att helgen bjuder på bättre väder.Ha en skön start på helgen.Får snart träffas..På många börjar min prins på dagis i 2 veckor inskolningn några timmar per dag så ja lär nog få chemat i dagarna så kan vi besätmma in en dag som passar oss båda..Ha en skön helg..puss o kram

2011-08-19 @ 12:59:31
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen :)

Lovar att höra av mig gumman när jag vet tiderna som min prins kommer gå om dagarna..Men känns som det blir mellan 8 till 14 men man vet aldrig när det är inskolning..när han väl går fast tider är det 8-16..Ha en skön helg söta vän..Vad för skoj ska ni göra denna dag och helgen? puss o kram

2011-08-19 @ 13:22:48
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen :)

God kväll snäckan..Vilket höst väder vi har haft denna fredag...Ändå mysigt på sitt sätt men det är ändå sommar än eller kanske inte...

Nä då det är bara 2 veckors inskolning som är korta daga där varje dag..Sen när han är klart med inskolning och börjar av september är det 15 timmar per vecka han kommer vara på dagis..varannan dag enna veckan mån,ons,fredag 8-14 nästa vecka tis,tors 8-14 så det är bra tider..sen har vi möjligheter att ha han där varje dag när bebisen kommer de första 2 månaderna men det får vi ta ställning till när det är aktuellt..kanske kan behövas lita avslasning inte vet jag,,tar en dag i taget..

När jag vet exaka tider så bestämmer vi en dag som ni kommer och hälsar på oss och fikar och leker med de små..

Tänk snart är min prinsessa hos oss,,längtar så himla mycket..så lik hon var sin bror på ul kontrollerna,,kommer vara en 4 kg bebis som sin bror med...ajajja vad ja kommer ha ont efteråt..men det är det värt..

Så mysigt ni kommer få i morgon med mysigt sällskap o god middag..Här kommer våra bästa vänner över på middag med hemma gjord pizza o lita godsaker som jag ska fixa under dagens gång.

Ha en skön start på helgen och en mysig kväll.puss o kram

2011-08-19 @ 21:51:46
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Hej gumman, kul med bio =) och sushi är ALDRIG fel =) Nja, jag har svårt för H&M.. men ibland kan de. Ursäkta att jag inte skrivit på länge.. men det har varit lite mkt. Jag tror att ni kommer älska Rom :) det sägs ju att det är en mysig stad. Hoppas ni får en bra lördag, puss o kram

2011-08-20 @ 14:00:46
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0