Torsdagsfika!


Lilla August sitter, Theo ligger ner i röd tröja & Max ligger där någonstans
i bakgrunden :)Mycket duktiga småkillar vi har!!

Fina!

Söta Anna!




Jag & Theo!


Max & Theo fick även en liten söt present av Anna & August, god bananpuré,
yoghurt & fullkornsris;)


Fick tänka efter där när jag skrev min rubrik men ja det stämmer, redan torsdag idag igen!=) Imorse blev det en lång sovmorgon och jag känner mig riktigt utvilad och pigg denna dag. Idag har vi haft en jättebra dag & jag har fått träffa min mammavän Anna & hennes goa lilla August som bara är en månad yngre än mina små. De var här strax före tolv idag på fika & barnen skötte sig jättebra & de verkade alla gilla varandra MKT!=) såå roligt. Strax efter tre tiden begav de sig hemåt igen & mina små pågar somnade gott efter en mysig lekdejt;) Så vår dag har varit helt prefekt & Anna är en riktigt bra & trevlig tjej:) Kul när man även känner en del gemensamma vänner som vi kom fram till att vi faktiskt gör. Tack för idag fina vänner!!!

Det var fint väder i fm men nu verkar det tyvärr ha vänt & istället blåser det jättemycket & är såå grått:( Hade velat ta en eftermiddags promenix men tror nog att jag skjuter upp den promenaden tills imorgon istället.

Om ca en timme börjar "förkväll" som jag brukar titta lite på & sen ska här göras färsfyllda paprikor till middag idag!

Imorgon kommer det bli ännu en trevlig dag då Mindy & William & Hanna & Ellen kommer hit, ska bli jättekul - längtar!=)

Nu väntar en härlig kväll!! Kram kram


Kommentarer
Postat av: Mamma till William

God kväll fina du...Längtar tills i morgon och fika och busa med er :) Räknar ner timmarna :) Har haft en trevlig eftermiddag hemma hos min vän o hennes prins och i dag lekte de jätte bra tillsammans så w är helt utslagen och sover så gott nu.Sen när han vaknar ska ha få mat sen ska jag och manen till Moblia o köpa presenter..I morgon kväll ska vi hem till min svärmor och träffa en del av släkten och en av t´s kusin från Jugoslavien är på besök så det ska bli mysig:) Ha en skön kväll söta..Jag åker bil ner med Hanna och Ellen så det är jätte skönt att slippa bussen..var evigheter sedan jag åkte buss så skönt att slippa.Ha en skön kväll..Fina bilder..kram kram krma

2010-11-11 @ 16:45:14
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Jenlen

Hej vännen! Verkar som du har mkt kul för dig! Tråkigt att ni fått sånt väder,här har de vart jätte fint idag solen har strålat emot den vita snön så under lunchen när ja va ute såg man knappt ngt.nu är ja hos frissan går var 6:e vecka o fixar utväxten känns som ja går oftr fast veckorna går ju så snabbt! Kramar

2010-11-11 @ 17:35:09
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Så fina bilder :)



Nej han ställde sig inte själv, jag ställde dit honom men han höll i soffan och flyttade benen lite smått :)



Ja det är mys hemma hos ngn. Gillar jag bäst iaf!



Vi mår bra, ni?

Ska ställa mig och göra lite tonfisksallad nu :)



Puss o kram

2010-11-11 @ 17:38:36
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Hanna- mamma till Elina och Molly

Hejsan, låter som en bra början på helgen för er:)

Gillar också förkväll men tiden finns nästan aldrig för det,brukar slå på tvn när det är 5 minuter kvar...hihi



Ha en skön kväll

Kramar

2010-11-11 @ 19:52:37
URL: http://esmamma.blogg.se/
Postat av: Annelie

Ja förhoppningsvis ska den bli stoooooor! Men det får gärna börja kännas lite grejer där inne nu!!!!!! pusssssss vill gärna ses, bra ide =)

2010-11-11 @ 23:09:02
URL: http://liveandlooove.blogspot.com
Postat av: Jenlen

Mm låter ju verkligen toppen, kul att träffa andra med barn i liknande åldrar.

Mitt frisörbesök blev en katastrof förut skulle göra lite askfärgade slingot för lite skiftningar vill ju vara blond men hade som grå/blåa breda slingor över hela huvudet trodde jag skulle gråta där så stått hela kvällen & gjort slinga efter slinga, jag har så mkt hår & tjockt så usch inget kul inte nöjd än men en god bit på väg om man jkämför med hur det såg ut innan, så töntig man är men viktigt att trivas :)

Hoppas du får en fin fortsatt kväll nu jag ska alldeles strax gå & lägga mig blev sent ikväll.

Kramar

2010-11-11 @ 23:10:16
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: MammaMorran

Ser ut som du haft en kanondag! Mysigt att vara mammaledig och fika och mysa hela dagarna (iofs gör man ju liiiite mer men...:))

Kram

MammaMorran- funderar på livet o barn med ADHD/Autism

2010-11-11 @ 23:58:22
URL: http://mammamorran.blogg.se/
Postat av: ellenojag

Längtar också!!

sov så gott! kramar

2010-11-12 @ 00:25:29
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Ja det är ju alltid kul när de lär sig nya saker :) Älskar också sallader, det är gott och man blir inte för mätt. Helt lagom, särskilt när man tänker lite extra på figuren :P



Vad bjuder fredagen på?



Många kramar

2010-11-12 @ 12:21:22
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Jenlen

Hej! Ja de är super tråkigt de är ju ändå så viktigt att man trivs o de gör verkligen inte ja nu så konstig färg ja har i nu osv men ringde och fick en akuttid nu direkt efter jobbet så pinsamt men ändå viktigt känner ja så otroligt svårt att färga själv också :/ hoppas de blir bra till slut! Gör du denna kväll då? Kramar vännen

2010-11-12 @ 16:26:37
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Låter som en mysig dag :)



Jag har satt in hans julstjärna nu som får vara tänd såfort det blir mörkt ute.



Hoppas ni får en mysig helg :) Kram

2010-11-12 @ 16:30:59
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Janni - Mamma till Emilia ♥

så härliga bilder på er!! nästa gång följer jag och Emilia med!! det är ett måste nu!! dom kostar 800 kr.. vet inte om det är dyrt men tror det är helt ok? dom är verkligen såå fina och sköna! Den blå är verkligen sjukt fin också!!

allt bra med er? här har vi sjukstuga :(

kramar

2010-11-15 @ 13:40:09
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0