Läggdags!


Här sussar mina små gott inne i vagnen;) *mysig kall promenad*




Go´kväll mina vänner!



Ja nu är det snart läggdags även för mig. Har varit helt slut hela dagen då natten var ganska så tuff. Har under en längre tid haft väldigt svårt för att somna och igår låg jag vaken i 1½ h innan jag somnade och tre timmar senare vid 03.15, vaknar Theo & ligger & pratar i ca 45 min. När han väl är på väg att somna efter att ha sprungit in & ut ur rummet x-antal ggr vaknar lilla Max & sen ligger han vaken & pratar i en timme och sen vaknade Theo till igen. När vi sen tillslut somnade ringde Mickes väckarklocka och då vaknade vi alla igen!! Inatt sov jag alltså ca 3,5 h:( sen ville de inte somna om imorse utan de sov sen på vår fm. promenad. Det var riktigt skönt att komma ut & andas frisk luft för att vakna till & därefter blev det mååånga koppar kaffe. Nätterna har varit ganska så stökiga den senaste tiden och det tar mycket på en men hoppas de kommer in i sin vanliga fina rytm snart igen, håller tummarna. Inte det roligaste inlägget men eftersom nätterna är som de är just nu lägger jag mig extra tidigt så nu är det dags att inta sängen alldeles strax;D

Imorgon är det veckans bästa dag  underbara fredag & på lör ska vi ha våra härliga vänner här, ser jag fram emot! Blir även julpyntning både här hemma & i stallet.

Ha det bra alla!!!

Kommentarer
Postat av: LISA [mamma till Alva och bebis i magen]

Har ni en Babytravel Dublin? Ser så ut.. hur är den i så fall? :)



Kram!

2010-11-25 @ 22:22:48
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Anna

Vännen!

Lördag ser vi fram emot, ska bli trevligt att ses som vanligt!

Det blir perfekt med tiden!

Hoppas du sover gott i natt.

Kramar

2010-11-25 @ 23:06:23
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Godmorgon fina! Hoppas ni fick en bättre natt! Härlig bild :) Äntligen fredag, hur kan man inte älska fredagar liksom! Underbara dag! Hoppas er fredag blir lika fin som vår kommer bli! PUSS

2010-11-26 @ 09:08:34
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: LISA [mamma till Alva och bebis i magen]

Ja det gör vi :) vi var och kollade på den och den verkar superbra.



kram!

2010-11-26 @ 10:20:53
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Härligt att du fick en bra natt gumman :) Idag kommer Jela och Neo hit på playdate. Så vi ska bara busa med dem. Sen glöggkväll ikväll då :)



Ha en bra fredag, puss

2010-11-26 @ 10:56:34
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Anna Zimmer

Hej gumman!!

Usch vad jobbigt med stökiga nätter! August har börjat vakna en del också och bara ligger o snackar typ 30-45 minuter. Vet inte men jag tror att det är ganska vanligt i denna åldern. Men 3,5 timmer klarar ingen sig på i sömn...du får försöka ta igen det nu i helgen.



Hoppas lill-killarna snart väljer att sova mer!

Stor kram och ha en underbar helg!

2010-11-26 @ 14:27:04
URL: http://zimmersdagbok.blogspot.com
Postat av: Mamma till William

God eftermiddag min kära vän..

Hoppas att allt är bra med er alla denna fredag eftermiddag.Riktigt skönt väder när man klär på sig ordentligt.Det är extra mysigt nu när man ska jul pynta hemmet när det är vitt ute :) Vad för skoj har du gjort denna dag..Jag träffas mer än gärna alla på torsdag på en mysig fika på Ilva.Vi kan höras av i dagarna och bestämma tid :) ska bli skoj att träffas alla :) Ha en skön och mysig helg söta.kram kram

2010-11-26 @ 14:59:30
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Jobbigt med nätterna gumman. Kanske tänder på g?

Vi har redan satt upp ljusstakarna. Haha! Fick sån lust när det kom så mycket snö här om dan :P

Kraaam

2010-11-26 @ 22:28:48
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: carro

Inte lätt när nätterna blir så tunga utan sömn..man blir helt färdig!! Riktigt jobbigt när de har såna perioder, men som tur e går det över så hoppas du får sova snart :-)

2010-11-28 @ 07:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0