Mys i trädgården!


Dessa fina napphålls snörena fick vi av söta Annelie!



Har just suttit ute i trädgården och njutit av eftermiddagen tillsammans med mina små älsklingar. I förmiddags var vi iväg på föräldragrupp och barnen skötte sig utomordentligt bra och vi pratade en massa och vi fick även denna gången en del tips som kan vara bra att testa här hemma. Efteråt vägde och mätte vi dom och de har vuxit så bra. Maximilian som vägde 2070 g när han föddes väger nu 5 kg och Theodor som vägde 2450 g vid födseln väger idag hela 6 kg :) Så de har verkligen tagit sig bra våra fina små pojkar.

Fick hem ett paket från posten idag och det var min snälla vän Annelie som hade skickat efter ett par jättefina nappsnören så vi inte ska tappa bort napparna stup i kvarten, tack så jättemycket gumman..jättesnällt av dig!=)

Nu sitter jag här framför Förkväll och de lagar god mat och jag blir nu ännu hungrigare, hehe! Såfort Micke kommer hem ska jag börja på middagen som idag blir spaghetti & köttfärssås.

Imorgon
blir det nog en heldag i skanör med mys på dagen och födelsedagsfirande på kvällen med grillning m.m!

Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Daniella, mamma till Keila

Så härligt att dem växer och mår bra dina små prinsar. Hoppas allt är bra med er. Hoppas på en bebis-blogg-träff med er snart.



Kram

2010-06-08 @ 17:47:12
URL: http://www.babybambola.blogspot.com
Postat av: Caroline

Härligt att de växer på fint gumman!

Ska bli så kul att äntligen få träffa er! :) :)



KRAM!

Postat av: Carolina - Mamma till Minna

Vilka fina. :-)

2010-06-08 @ 22:41:57
URL: http://livetmedlina.blogg.se/
Postat av: Sofie - tvillingmamma

Heej söta bloggvän! :D Jodå allt är jättebra med oss! Hoppas att det är bra med er med!? Vad grabbarna har växt på bra. Roligt att höra!



Åh jättefina napphållare. Vet du vart din vän har köpt dom?



Vi hade ett riktigt lyckat dop. Supermysigt var det! Hoppas att ni får det bra på killarnas dop också!



KRAM

2010-06-09 @ 08:40:47
URL: http://sofien.blogg.se/
Postat av: Sofie - tvillingmamma

Ja kolla vad affären heter för dom var verkligen jättefina!



Det är fullt upp hela Juni känns det som! Det är hur många som helst som fyller år o så syrran som tar studenten! I helgen är det min pappa och D´s morbror som fyller år.. Så det blir kalas för hela slanten. Ska ni hitta på något speciellt då?



KRAAM

2010-06-09 @ 13:37:59
URL: http://sofien.blogg.se/
Postat av: Hanna, mamma till Ellen

Hej snygging! hoppas allt är bra med er idag! sjukt tråkigt väder idag igen bara! vilka söta napphållare du har fått, tycker det e svårt att hitta fina! galet vad killarna har blivit stora, tyckte precis de var nyfödda! vi får bestämma en dag för promenad i Skanör och lite fika på Aldos kanske ;) kram på dig!

2010-06-09 @ 14:09:12
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: mamma mindy

God kväll vännen..Så fina napp hållare..Det är så praktiskt med det för då blir man inte av med napparna lika lätt..

Nu är Wille inne i en perijod att ta ut nappen och sätta in den men på fel håll..hihihi..ser så gulligt ut..Hoppas att allt är bra med dig denna onsdag kväll..Vad för skoj har du gjort denna dag? Om du känner för träffas nästa vecka så kan jag torsdag och fredag....

Får hoppas att vädret är på topp med..Ha en mysig kväll med familjen.kram kram

2010-06-09 @ 17:32:11
URL: http://blondisi81.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Men vilka sötnosar! Grattis, grattis till finaste tvillingarna. Äntligen har dom kommit! =)



Vilka roliga napphållare! Kan tänka mig att dina killar kommer att tycka det är jättekul att pilla/leka med pärlorna längre fram!



Uv-dressar finns hos dom flesta kedjor numera. Minsta storleken jag har sett är 62 men det finns säkert mindre. Fick tips från en annan bloggare om Aussie´s som har en bra webshop med uv-kläder!



Hoppas ni får en bra kväll och natt! Kraam

2010-06-09 @ 19:20:51
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Nina - Glamourmamman

Det var längsen jag var inne här, och det har ju hänt en del ser jag :-) stort GRATTIS till dina fina små pojkar!!

2010-06-09 @ 21:31:53
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Jenlen

Hejsan min vän! Vilka söta Napphållare du hade fått! Det är bra

med mig solen skiner idag skönt att slippa regnet och hoppas de håller sig borta..åh va härligt Skanör är ju så mysigt skulle så gärna vilja åka dit i sommar..kramar

2010-06-10 @ 13:37:40
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0