Torsdagskväll!


Gårdagens bilder från FHS!! Hade en supertrevlig dag.


En bild på mina två älskade hästskötare. Ida till vä & Josse till hö=)
Ida har tagit över efter Josse som varit hos mig i hela 9 år :)




Min tredje hästskötare Anna som sköter min stora häst!




Vad hade jag gjort utan er!=) Tack för all er fina hjälp!





Idag har vi haft en fullspäckad dag från tidig morgon till kväll. Även idag har vi varit pigga & glada hela familjen då vi fick sova gott även inatt. Vi matade barnen igår kväll kl. 22.30 & de sov tills 06.30 imorse, yeeees!!=) Imorse klockan 10.00 kom prästen hit på  besök & vi gick igenom programmet inför dopet som går av stapeln den 24:e juli.  Klockan 14.00 var det dags för återträffen med föräldragruppen. Det var jätteroligt att träffa alla igen och få se allas söta små underverk och få höra deras versioner av det hela. Vi stannade där i hela tre timmar & därefter åkte vi inom vår pizzeria och köpte med oss två kebabtallrikar hem, gott=)Senare åkte jag ut till hästarna och gav dom kvällsmat.

Ikväll har jag varit själv med barnen då Micke har varit iväg hos en kompis. Nu kallar barnen & de vill ha mat nu=)

Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Danni

Åh vi ska ha dop samma datum! Vilken kyrka ska ni ha i?

Så söta dina prinsar är! Växer så mycket!

Kram på er

2010-07-09 @ 00:48:32
URL: http://www.babybambola.blogspot.com
Postat av: Tina

Så mycket nya fina bilder du lagt in. Barnen är så söta och jag ser att dom växer på sig :) Hoppas kunna komma ner nångång under vecka 29. Skulle vara trevligt att tajma dopet :) Jag har det litet sisådär just nu men jag jobbar på att kunna åka ner. Kram Tina ps. Krama alla dina pojkar från mig !

2010-07-09 @ 23:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0