♥ Födelsedagsgrisen ♥



Min fina Mammi!!=)



Idag
är det min älskade mammas födelsedag & hon var här tidigare idag på fika. Först blev det goda frallor & sedan en semla på det :) *gott gott* Hon var snäll & kom hit då jag har haft ganska så ont i ryggen även idag. Har därför inte gjort så mycket mer denna dagen. Ikväll har det blivit lite matlagning (Wallenbergare m. potatismos & brunsås) och nu har det blivit en promenad och kollar just nu på lite tv. Ska lägga mig i tid idag så jag är piggare tills imorgon istället. Sov dåligt inatt då de små liven blev fruktansvärt pigga just när jag skulle lägga mig & höll mig vaken längre stunder under natten :) Men skönt att veta att där är liv! hehe

Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh hälsa söta Marie! Var längesen jag såg henne nu.



Tänk att vi skulle få barn nästan samtidigt! Det kunde jag aldrig tro:-) Spännande med tvillingar! Har ni tagit reda på könen?



Kram Petronella

2010-01-13 @ 13:56:45
Postat av: Lottie

Hälsa grattis i efterskott... Härligt att bebisarna mår bra. Så glad för din skull. Hälsa Micke. Kramar // Lottie

2010-01-13 @ 16:35:30
Postat av: Gabriella

Petronella: Ska hälsa mamma ifrån dig=) Ja så roligt att vi är så nära varandra!=) kul Måste ju träffas mycket sen:) Ja de trodde sist att det var 2 små pojkar, hehe! Stor Kram

2010-01-13 @ 17:49:02
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: bina

Jo de är mycket att göra på godisfabriken. Man är helt slut när dagen är över. Hade kunnat somna direkt när jag kom hem, hehe.



Nu är kl lite över 6 på morgonen. Sitter o försöker piggna till. Dax o gå snart ju.



Ikväll ska jag inte göra mycke, hehe. Skönt.

Vad ska du göra idag då ?



Kramar

2010-01-14 @ 06:12:44
URL: http://binalakritz.blogspot.com
Postat av: Carro

Hej gumman! Hur mår du? Hoppas du njuter av din ledighet och inte anstränger dig för mycket :) Läste lite här bland kommentarerna, 2 små pojkar - åh så mysigt :) Vet man om det är enäggs? Eller det kanske man inte kan se förrän de är födda? Tiden går fort och det närmar sig 100-strecket för oss - tänk snart är det mindre än 100 dagar tills vi får träffa våra små älskade mirakel :) Har ni handlat något till de små än? Ta hand om dig och magen! Kramar

2010-01-14 @ 10:51:46
URL: http://comse.blogg.se/pluttisen
Postat av: Bina

Hej igen =)

Jag jobbar mellan 7 - 16.

Vissa dagar känns lååånga, vissa känns som om jag knappt varit där. Beror på hur skoj man har de =P



Hur gick de hos hästarna då ?

Du rider inte mer nu antar jag ?



Har ni kommit på namn till bebisarna ?



Kraaam

2010-01-14 @ 17:52:54
URL: http://binalakritz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0