What a wonderful day!


Gullet


Älsklingarna


Haha!=)





Ja för idag har jag haft en underbar dag. Hade bestämt fikadejt med två goa tjejer, Madde & Martina men tyvärr kunde inte Madde komma då hon inte kände sig helt hundra imorse och självklart ville hon ju inte komma hit & smitta oss så tyvärr fick hon och hennes söta lilla Wincent lämna återbud:( Som tur va kom Martina hit & sällskapade oss. Hon hade köpt fina presenter till de små & vi fikade ute i trädgården, mysigt!

Senare på eftermiddagen kom Micke hem med vår älskade lilla Theo som varit hos farmor & farfar inatt. Han var fortfarande lite orolig i magen men sen efter första målet här hemma så kom äntligen nr2 i blöjan & därefter förvandlades lillemannen till en fridfull & glad bebis!=) Får börja ge lite katrinplommon eller pärondryck efter maten så han får lättare att få ut nr2 helt enkelt. Nu på kvällen har vi bara grillat korv med bröd och nu ska jag snart ta mig ett glas sangria & lite chips!=)

Imorgon kväll
ska jag gå på fest i fbo hos min kära kusin, utan barnen som Micke & en vän ska passa. Ska bli jättekuuuuul att komma iväg lite & träffa en massa trevligt folk! 

Ha en jättebra HELG

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Katrinplommon kan verkligen göra underverk ;) vilka härliga planer för morgonkvällen, ha det så kul och njut av att bara vara Gabby för en stund, det behövs ibland! kram på dig sötis

2010-08-20 @ 20:54:49
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Mamma till Nim ♥

Hej gumman

Ja jag pallar inte bara sitta och fika med andra mammor/promenera :P Måste göra lite. Stimulans. Plus att eftersom Stoffe kan vara ledig mån & fre så kan vi umgås så mkt tsm. Långhelger gör att vi kan åka till min mamma lite oftare också, hon bor 45 mil från oss. Och de tär ju rätt sugit när man fått barn faktiskt. Lite därför som jag är så noga med bloggen, så hon inte missar ngt :) Vet att både hon och min bror läser dagligen. Så det är kul. Även annan släkt som min morfar läser & det gör mig varm om hjärtat.



Katrinblommon är ju ingen hit. Likaså pärondryck. Har inte provat päron i pure. Men har ändå varit envis med att ge Nim lite katrinplommon 2 dagar här nu. 3 dagen imorgon. Och igår vart det 3 bajsblöjor och idag 2.. haha. Han brukar göra en. Och vi har typ gett han 1 matsked karinplommon båda dagarna. Han vill inte ha mer, så det gör nog susen ;) Testa ge det som "efterrätt". Bara ni kollat att han tål det så är det ju bara att köra på :)



Stor kram till er ♥

2010-08-20 @ 23:28:50
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Siv Werner

Du är så snygg så man kan in te se sig mätt på dig !Längtar efter er. Vi ses snart !?

2010-08-21 @ 13:35:32
Postat av: Mamma till Nim ♥

Hej gums,

Han har inte 74 än men det kommer väl snart. Går ju så himla fort.. Ja men precis, därför jag är rätt noga med att blogga, så hon kan läsa :) Känns toppen. För man glömmer så lätt vad som händer alla dagar.. är ju full fart hela tiden.



Vi mår bra idag, jag är trött och Nim likaså.. hans förkylning är inte över än :/ seg sak det där. Mår ni bra?



Ja men precis, bra med ridningen. Att du får göra lite annat också.



Har du testat plommon? Det räcker med en matsked. Det gör verkligen susen, så ta det bara lungt med det så det inte blir motsatt effekt.

Kramis

2010-08-21 @ 19:44:45
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Jen

Åh presenter är aldrig fel :) Låter som att du har det toppen! puss vacker

2010-08-22 @ 12:14:06
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Postat av: Mamma till Nim ♥

Hej gums, vi mår bra. NI?? Allt bra? :) Nim har precis fått i sig en portion gröt :) Så vi hoppas väl på bra sömn inatt :P Njae somnade inte om.. tyvärr. Så man är ju trötter nu. Men somnar gott ikväll :D Nim fick även prova blåbär idag men det gillade han inte heller. Han är inte mkt för söta grejjer.. men det kommer väl :P kramis

2010-08-22 @ 19:43:26
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0