Snabbt inlägg i farten!






Mellan blöjbyten & matning ville jag bara lägga in ett snabbt hej och säga att vi lever..;) Herregud,vad det har regnat mycket idag. Äntligen har det slutat så nu tänkte jag ta med mig barnen ut på en härlig promenad. Mamma har varit förbi & lunchat med mig och senare i e.m ska jag åka ut till stallet och ska även titta på ett annat stall idag dit jag kanske ska flytta hästarna. Behöver ha lite mer hjälp/service nu i vinter och detta stallet skulle passa oss perfekt! Dessutom är där MKT bättre hagar än de som vi har där vi står idag.

Ringde barnmorskan imorse och nästa vecka ska våra små älsklingar få sin 5-månaders spruta, vart har tiden tagit vägen?? Mina små bebisar har hunnit bli så stora.

I helgen var Mickes brödrar samt Stina på besök och hans bror Robin har skaffat sig en sååå söt chihuahua, lilla Leia=) **smälter** vill också ha en sådan liten sötis.

Kommentarer
Postat av: Anna Zimmer

Hej!!

Oh 5 månaders sprutan, hur tog de 3 månaders sprutan? August gallskrek så jag ser inte direkt fram emot nästa. Vet du om den gör lika ont?



Var ni förresten nere och tittade på fälttävlan på Ribban något? Jag var där fre, lör och sön! hihi!



Allt bra med er?

Kram

2010-08-17 @ 15:57:25
URL: http://zimmersdagbok.blogspot.com
Postat av: Martina

så söta ni är, båda två.

hade jag fått välja så hade jag dock valt den där oerhört vackra fröken Wijk =D



så smal du har blivit stump, du är duktig!



love you!

2010-08-17 @ 16:01:44
URL: http://tiniseens.blogg.se/
Postat av: Tina

Så söta ni är båda två...:D Ja tiden går fort och de växer fort. Kramar Tina

2010-08-17 @ 20:22:19
Postat av: Mamma till Nim ♥

O vi tar sprutan imorgon.. hehe. Går undan. Ja jag tror också att det är bäst att göra eget, om inte annat billigast. Jag menar, Nim åt ju en halv burk igår.. och som min kompis sa "snart äter han två om dagen".. det är fan 20 kr om dagen. Blir mkt pengar i längden.



Nim är så förkyld att hans ögon klibbar igen.. så han har sovit hela dagen. Vi har bara varit och hämtat hans foton hos fotografen. Inget mer.. men ang förkylningen så vart alla utom min gubbe sjuka efter campingveckan. hehe. Så han blir nog bättre, bara bra att han sovit hela dagen. Nu sover han för natten. kramis

2010-08-17 @ 21:25:18
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: hanna

Men gud så söt liten hund:)

2010-08-17 @ 22:54:51
URL: http://varatpyre.blogg.se/
Postat av: Mamma till Nim ♥

Jodå nu har han tagit sprutorna. Förra klarade han utan biverkningar.. av dessa fick han feber. Så fick ge han alvedon. Tur man hade hemma! Kramis

2010-08-18 @ 21:31:41
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Johanna

Söta ni är - skulle passat att en sådan vovve. Men kanske inte läge till det just nu :)

2010-08-18 @ 23:59:32
URL: http://bajbiii.blogg.se/
Postat av: Sara

Vart ska du flytta hästarna? :)

2010-08-19 @ 10:34:23
Postat av: Mamma till Nim ♥

Hej gumman. Ja idag tar vi det lungt. Nim sover mest, återhämtar sig. Jag har haft en kompis över och tentapluggat med.



Jag är väldigt varsam med läkemdel, men vi köpte faktiskt hem sådana där små som man stoppar i rumpan. Finns receptfritt, bara kolla rätt kilosintervall. Och tacka gud för dem. Hade inte klarat kvällen igår annars. Som sagt, Nim skrek 1½ timme innan han fick.. försökte med ALLT. När han fick alvedonen vart han lugn på 5 minuter. Så köp hem det, bra att ha hemma :)



Vad gör ni idag? KRAM ♥

2010-08-19 @ 15:26:43
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0