Njut!










Då var vi äntligen framme vid helgen och idag denna fredag har jag varit ledig. Dagen började med att motionera hästarna en efter en, därefter åkte jag hem och har fixat & donat här hemma ända tills nu. Hade dock en timmes uppehåll då min mamma var här och hälsade på och tog en fika med mig ute i det härliga vädret i trädgården. Idag har jag alltså fått klippt gräset, rensat ogräs, städat & putsat alla ytor invändigt samt dammsugit & svabbat alla golv! Känns ju himla bra efteråt. Har varit extremt mycket jobb de senaste två veckorna och tyvärr är jag inte ledig hela helgen vilket jag känner att jag absolut skulle behöva vara. Jobbar både lördag & söndag från kl 7-13, inte så länge men tråkigt ändå. Både på lördag & söndag är det släktkalas så hoppas man hinner sova lite mellan varven men det ska nog hinnas med.

Ikväll har vi pratat om att träffa våra kära vänner Sofie & Rasmus och äta ngn god enkel middag tillsammans. Har även planer på att gå på bio imorgon kväll & se "Flickan som lekte med elden" får se om vi kommer iväg att se den. Nu ska jag göra mig en god fräsch fruktsallad och sätta mig i den varma solen och läsa lite inredningstidningar som jag köpte igår.


Ha en riktigt skön fredagskväll så hörs vi snart igen! ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej gumman..Allt bra med söta dig?

Ser att du ska jobba i helgen men int så många timmar ändå, bra med pengar o skönt du slipper jobba em/kväll..

Jag jobbar nu en stund till men slutar ju halv fem, sen blir det väll lugnt denna helg ska på 2 årskalas på söndag iaf!

Kramar

2009-09-25 @ 16:08:43
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jenlen

Mm förstår det :) allt går bra?

Mm men det är väll jätte skönt,antar du tar det lugnt nu eftersom du ska upp tidigt imorgon?

Massa kramar

2009-09-25 @ 21:17:46
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jenlen

God förmiddag gumman..

Hoppas du hade en bra kväll igår o att du får en bra söndag.

Antar du jobbar nu.Jag va ute igår förfesterna va kul men ute sen va inget vidare va inte på så bra humör men kan ju bli så.Nu ska jag göra mig iordning ska på kalas snart..

Kramar

2009-09-27 @ 11:38:16
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Bina

Hej

Hur e det med dig ?



Gud så fin din höstbild är.

Tagit den själv ?



Sitter här i köket, 06.20 är klockan. Hör hur de regnar ute. Vill inte gå ut, vill bara krypa ner under täcket igen.

Men börjar ju kl o7 .



Får somna liten stund när jag kommer hem i eftermiddag i stället.



Kram Bina

2009-09-28 @ 06:23:17
URL: http://binalakritz.blogspot.com
Postat av: Biina

Heej =)

Jo de e helt ok =)

Ätit kinamat idag. såå gott.

I helgen va jag på 75års kalas hos mormor. Massa god mat blev de.

Kalkon, rostbiff, tårta mm.

Man kände sig fet som en padda när man gick hem haha.



Jag har köpt ny mobil, haha .. så nöjd jag e =)



Annars har de nog inte hänt såmycke mer. Själv då ?

Kramis

2009-09-28 @ 20:51:31
URL: http://binalakritz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0