Inköpslista!








Jag befinner mig just nu i en period där jag känner ett stort behov av att handla, handla handla! Det som lockar mest är förstås alla mysiga och fina höstkläder. Måste köpa nya varma skor och funderar på att köpa sådana här Uggs stövlar för tycker de ser så mysiga ut. Kommer nog köpa ett billigare alternativ och istället köpa fler i olika färger, mycket roligare ju!=) Har haft ledigt nu på förmiddagen och har hunnit med att rida, städa och nu ska jag göra mig en kopp grönt te och slappa i soffan innan det är dags för arbete igen i eftermiddag.



Ha en lovely dag, här skiner solen just nu i alla fall!

Kommentarer
Postat av: C

Saknar dig min vän!

2009-10-07 @ 13:51:21
URL: http://everydayisunique.wordpress.com
Postat av: Jenny

Hej gumman! Visst är det :)

Jag skulle också vilja handla kan inte tro det själv men va 6 veckorsen ja shoppa klädesplagg mer än det sparar ju inför resan, så jag är såå stolt över mig själv får försöka använda sånt man har i lådorna&garderoberna för man har ju en del men trist men sen blir det shoppande för mig!

Sådana vill jag med ha äger nämligen inga sådana uggs..

Hoppas det är bra med dig kära du!

Kramar

2009-10-07 @ 13:55:57
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0