* Grillkväll & långledighet*

                                                                               


                                               

                                         


                                                                               Halloj på er!


Fan va GOTT det känns när livet är så rättvist som det är just nu;) Har jobbat min sista natt för denna veckan & en härlig långledighet väntar. Är ledig i en hel vecka & det kommer bli underbart! Har mycket jag vill göra här hemma & så många jag vill träffa. Kom nyss hem från jobb samt en tur i stallet (Blev en härlig uteritt tidigt imorse, direkt efter jobbet) härligt för vi var nästan alldeles ensamma ute vid den tiden då jag var klar med hästen ..redan klockan halv åtta var vi ute på fälten & galopperade. Har nu precis fått i mig frukost & ska snart hoppa ner i sängen & vila några timmar. På väg hem från stallet fick jag ett meddelande från min älskade vän Sofie som frågade om vi ville komma över på grillning hos dom ikväll & absolut ville vi det..så senare blir det god middag med två fantastiskt underbara vänner samt deras underbart söta lilla dotter Tova som är Såååå otroligt go. Vi har dessutom lite gott nerkylt rosévin som blev över sen valborg som vi kan ta med oss & dricka ikväll!!=)Ska verkligen bli mysigt.  Ska även försöka sola lite i e.m så hoppas att vädret inte sviker mig.

Ha en härlig & skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej gumman..tänket faktiskt nyss på dig, tankeöverföring :) visst va det längesen nu kändes det som har vart dålig med att vara inne på datan denna helg, inte likt mig annars..

Fin bild på finfina dig :)

Du har haft en bra helg ser jag,,,

Nu ska jag ut & gå & hälsa på min mormor syrran & killen & min moster m fam är där..

VAD SKA du göra i em nu då?

Kramat

2009-05-03 @ 12:00:47
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hih saknat dig med :) Gillar dina örhängen föresten, vart har du hittat dom? :)



Åh va trevligt, ni har sånt fint väder då,det känns som det hänger regn i luften här..Jag ligger i soffan o kollar på gossip girls & även singing bee :) det skulle jag vlja vara med i..

Ha en bra kväll vännen..Kramar

2009-05-03 @ 19:24:41
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: JENNY

God morgon..Jaha va det små hjärtan på så sött :)

Alltid kul att göra små kap!

Jobb idag eller?

Vilken tur att ni hann grilla klart innan regnet kom, här har det regnat i natt men nu är det uppehåll iaf, trist med regn men bra för oss allergiska :)

Ha en bra dag babe..Kramar

2009-05-04 @ 08:03:50
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0