Första maj!

                                                           



             

                                                                         
                                              

                                               Sofie & jag


                                              

                                               Haha happy faces

                                              
                                              

                                               Redo för att hälla upp champagnen
                                             
                                              

                                               Pojkens bror kollar hockey!

                                              

                                               Caroline & Johan med sin söta dotter Ebba

                                              

                                               Rasmus lagar mat=)

                                              

                                               Sofie & rasmus söta lilla Siri fick också följa med
                                                              

                                                                      Hej alla glada!


Då har det äntligen hunnit bli första maj & sommaren närmar sig med stormsteg. Idag är det en väldigt trött en som sitter & skriver:) Har haft en supertrevlig valborg med många trevliga vänner runtomkring mig. Gårdagen var superbra & vädret hade vi verkligen tur med hela dagen/kvällen. Valborg firades detta året här hemma hos oss med ett par vänner från småland ( Caroline & Johan) kom hit & även Sofie & Rasmus samt min pojkväns lillebror Crisse var här. Hela förmiddagen spenderade jag ute i trädgården med hopp om att få lite fin färg & jag lyckades till en viss del få en lite finare ton;)  Vid två tiden kom Sofie & Rasmus hit & då åkte vi iväg för att handla all den goda maten tills på kvällen vilket blev gott kött, såser, potatis, sallad m.m! Blev självklart grillen som fick gå på högvarv även denna kväll. Kvällen bjöd på många roliga skratt & härligheter. Blev inte att jag kom i säng förrens kl två inatt men det var en lång dag som sagt som började tidigt. Vad gjorde ni på valborg? Hoppas ni hade en lika bra kväll som jag! Nu ska jag ut & sola lite till ..=) Inatt ska jag jobba ... så får bli till att sova ute i solen nu.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Mindy

God kväll snäckan..Allt bra med dig..Såg du när vi åkte förbi & vinkade på dig :) Det har varit en trevlig dag med familjen..Inte skoj att du ska jobba denna dag..Vecka som kommer blir det en del jobbande..Tycker en helg dag passar bättre för jag är så trött när man har jobbat på dagen & sen kvällen..Men vi får passa in en dag som passar oss båda..ska bli skoj.kram kram

2009-05-01 @ 20:20:29
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0