*Bästa möjliga start*







Ja det har verkligen varit bästa möjliga start/början på denna långa härliga ledighet=) Som alltid i schemat är jag ledig i en hel vecka och denna veckan påbörjades just denna härliga och soliga måndag. Har verkligen tur med vädret för förra veckan var ju inte vädret något direkt att hurra för precis.

Tog lite sovmorgon imorse då jag verkligen kände att det var precis det min kropp behövde. Begav mig sedan ut till stallet & red en runda. Härligt väder redan imorse och det var lugnt och skönt ute på vägarna och inget som skrämde hästen=) Efter stallet åkte jag hem och tog en dusch och sen började jag baka här hemma. Skulle nämligen ha mina älskade nästkusiner här på fika/lunch och ville ha något gott och somrigt att bjuda på. Nu har de precis åkt hem och de stannade här i 3 timmar och de var de tre trevligaste timmarna på länge. Ni är så mysiga! Tycker så mycket om er.

Blev lite foto på alla såklart=)

Nuu ska jag ... snart dressa om och sätta på mig tränings outfiten och gå ut på en 1-2 timmars powerwalk! Yes..va skönt det ska bli! Ikväll får det bli lite plugg och tv tittande och resterna ifrån igår (tacopaj=)

Hoppas ni har haft en fin start på denna härliga veckan? Även midsommar och allt på fredag *herregud* tiden går fort nu. Imorgon händer det också roliga grejer=) Älskar att ha mycket inbokat!!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mums va va de för goda muffins? Va gulligt att du söger nästkusiner, du menar syssling va? :) inte hört det ordet förut.Låter som du haft en bra dag, skönt med en sovmorgon också. Tur att ni har bra väder denna vecka,igår va bra som sagt idag kom solen nu efter jobbet va bra det men imorgonhörde jag det skulle regna igen,blää..

Gör du nu då?

Gott med tacopaj, hur gör du din? finns ju så många olika alternativ..

Kramar

2009-06-15 @ 19:19:31
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Okej men det stämmer ju & låter bättre är ju nästkusiner :) bättre än syssling faktiskt när jag tänker efter hihi..



Okej sån brukar jag med göra ibland, gott ed paj, fast sambon är inte så mkt för just degpajer men jag gillar det. Jag gör ju en med phiadelphia/cream freisch unders sen köttfärs/krydda över sen ost sen i ugn, sen chips & majs osv till annars..En favvis här hemma..

Kram

2009-06-15 @ 20:30:41
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Absolut tycker jag den va som dom flesta av den sorten frisk i smaken & fruktig med skogsbär smak.

Besöker solen dig idag eller? Den är faktiskt här, trodde annars det skulle bli sämre som jag hörde, fast dagen är ju inte över än men håller tummarna att det får vara så här nu..

Kram kram

2009-06-16 @ 08:39:23
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Va trevligt, HAde jag med velat göra nu skönt att vara ute när det ändå är uppehåll & några solstrålar emellanåt.



Hoppas du hittar ngt fint då :)Du får visa sen..

Ucsh jag blev så trött för ett tagsen får hoppas jag piggnar till snart.

Kramar

2009-06-16 @ 10:24:46
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Stina

hihi..där var hon ju.. Cicci!! ;) Hoppas allt är bra med dig! Kram

2009-06-16 @ 11:05:57
URL: http://stinolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0