*Semesterlängtan*






Gammal bild på mig & sötaste challe vår labrador som jag snart ska passa=)

Är nu inne på min sista arbetsvecka innan min härliga semester börjar. Har redan avverkat två jobbnätter och veckan har hittills gått fort. Är ledig idag och imorgon vilket är skönt, skönt! Jobbar sen natt både fredag & lördag.

Denna dagen ..har gått fort p.ga att jag jag har fått sova större delen utav dagen för att i vanlig ordning lyckas komma ifatt sömnen. Vädret är lite svalare nu och det tycker jag är så skönt. Inte allra minst när man ska sova på dagarna ..som jag måste. Gick ju inte att sova förra veckan knappt då det var så hiskligt varmt som en bastu både dag & kväll/natt:( Vaknade nyss och har nu precis gjort en kopp kaffe och sitter här & mornar mig. Ikväll ska Sofie & Rasmus komma hit och vi ska grilla, grilla ..grilla god fisk med potatispaket och ha god aiolisås och gott rosé till det. Till efterrätt tror jag det skulle bli god enkel chokladmousse med färska jordgubbar!!!! Har med andra ord en väldigt trevlig kväll framför mig. Såfort kaffet är uppdrucket ska jag ta mig en skön dusch och förbereda lite inför kvällen.

KRAM från mig!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken söt bild på dig med hunden..

Tack gumman, det är en rätt gammal bild.

GÖr du idag då? :)

Kramar

2009-07-12 @ 19:25:31
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0