*Semester & mysiga utflykter*


Middag hos Anna & Markus i Kristianstad!


Deras supersnygga hus som jag blev alldeles frälst i =)


De hade även 2 sådana här fina rottisar!


Min älskade Challe=)Han är så fantastisk!!!


Nu var det ett tag sedan ni såg mig här igen men det händer ju saker hela tiden vet ni..& då kan man ju inte sitta här & sitta=) Även denna veckan börjar lida mot sitt slut och alltid ska det vara så att tiden går så snabbt när man är ledig, varför är det så??*arg*  Har i alla fall fått ut mycket även utav denna veckan och skämmer bort mig själv och lever livet kan man väl säga. I onsdags åkte vi till Kristianstad för att sova över en natt hos ett par vänner vi har där. Vi grillade och snackade en massa en bra bit in på natten och hade mycket trevligt. Dagen därpå (  i torsdags) åkte vi runt i Kristianstad och Åhus och kikade lite och tog varsin god smarrig glass från Ottos glasskiosk och den var inte att leka med..=) Såå otroligt god! Senare på eftermiddagen åkte vi sedan hem igen.

Även denna dagen har varit kanonbra. Började med att pyssla om hästarna imorse, blev ingen ridning idag utan de fick vila. Efter stallet .. tog vi och slängde ihop en god frukost här hemma och sen skulle vi träffa Caroline och Daniel för att åka ut på en liten utflykt tillsammans med våra hundar. Vi bestämde oss för att åka till Svaneholmssjön och där var det jättefint! Hundarna fick leka och vi promenerade runt på stigarna där och hade även tagit med oss lite god picknick. Vi hade verkligen tur med vädret då vi under hela utflykten hade sol. När vi sedan satte oss i bilen på väg hem började det regna en massa så snacka om tur alltså. Man blev genast lite degig och slö nu bara för att regnet kom ..men snart ska vi åka och handla lite middagsmat för vi är båda väldigt hungriga här nu. Känner mig lite slö i kroppen..hoppas nu inte jag håller på att bli sjuk :( Eller så behöver jag kanske bara vila lite. Ibland vill man hinna med lite för mycket på sin semester så det ibland kan bli lite för mycket för kroppen och då måste den klart säga ifrån på något sätt & det är väl det den gör just nu. Redan igår planerade vi att grilla ikväll och mycket riktigt så får det bli. Är sugen på att grilla en god bit fläskfilé med en god krämig potatisgratäng & en sallad till det.

Lite bilder ifrån veckan..
 
kommer komma några fler sen ifrån utflykten då Carro & Daniel fotade en hel del=)

Kommentarer
Postat av: Jane

Ja visst är semester bäst.

Glöm nu inte att rösta på Jonny till Robinson på Tv 4.se. Jonny Cimzic var namnet. Vi måste ju heja på släkten, eller hur.

Kram Jane& Rickard

2009-07-24 @ 20:21:47
Postat av: Gabriella

Ja vi har röstat på honom många ggr ifrån olika datorer;) Håller tummarna!! Kramar

2009-07-24 @ 21:24:49
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: C

Tack för idag söta ni! :) Kul med vovvarna!

Ses snart igen, sov så gott! Kram!

2009-07-24 @ 23:20:29
URL: http://everydayisunique.wordpress.com
Postat av: Jenny

Va lustigt att du skrev åhus & smarriga glassen..MIn kompis & hennes kille va där nyss & sa att det finns en glasskiosk där som har underbart god glass & 3 kulor där är som 9 st här :) måste dit ju..FÅr kolla upp vart det ligger. Vi åker imorgon & hem på ondag.Ska över en dag till köpenhamn också & blir andra små utflykter, sk abli så kul..

Ska på bo Stay at Malmö hotellet, skulle ligga mitt i city

Kramar

2009-07-25 @ 11:16:25
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Okej förstår men vet inte än när vi åker på onsdag men kan ju höra av mig om det :)



Hoppas du haft en bra dag gumman..Denna kväll blir lugn måste vila upp mig för kommande vecka :)

Kramar

2009-07-25 @ 20:52:14
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Bella

Vad mysigt det låter=) Haha nästa ggn vi ska inom åhus så ska jag garanterat testa ottos glass. Blev ju riktigt sugen på glass nu=P



kramar

2009-07-26 @ 07:36:10
URL: http://jagomittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0