*Godmorgon onsdag*

               



                                              





                                                               Hejhej!



Onsdag och jag vill inte att denna veckan ska ta slut för på måndag börjar allvaret igen. Då blir det till att vända helt på dygnet och börja vara vaken hela nätterna på jobb igen. Har dock ett par lediga dagar kvar så ska istället passa på att njuta av dessa istället för att tänka på vad som komma skall. Vaknade imorse upp till en  klarblå himmel men nu är det helmulet men ändå otroligt varmt så det är skönt ändå. Kanske solen tittar fram i eftermiddag ..inget mig emot! =) skulle vara skönt att sola lite i trädgården.

Vi fick häromdagen syn på en gård som är till salu som ligger i närheten av där vi bor idag. Vi bokade tid för visning och var där igår och tittade. Det var helt klart ett väldigt trevligt objekt med mycket stora möjligheter men det krävs oändligt mycket jobb och all ledig tid hade isåfall fått gå till att fixa där dagarna i ända. Frågan är om vi är beredda på det? Om vi verkligen vet vad det innebär?  Jag vet i alla fall att min dröm är att ha en egen gård där jag kan sitta och äta frukost och blicka utöver hagarna där mina hästar går och betar och den lugna fridfulla miljön som infinner sig runtom en gård. Trädgården var jättefin med en massa olika fina träd/fruktträd, bärbuskar m.m och jag kände direkt att där skulle man kunna tillbringa många fina, lata sommardagar=) Själva boningshuset var också fint och där skulle man kunna göra hur fint som helst. Det var nog mest alla kring byggnader som var det allra största "problemet " för där var det mesta i riktigt dåligt skick. Vi får tänka vidare och se vart det leder helt enkelt. Sådana här stora projekt är ju inget man förhastar sig med, direkt! Nu ska jag duscha, gå en runda med hunden och sedan se vad denna dagen har erbjuda.


Kram & pusss från mig!

Kommentarer
Postat av: Lisa

underbart fin bild !

2009-07-30 @ 19:45:57
URL: http://www.facebook.com/lisacyeliasson
Postat av: Gabriella

Tack gumman=) Tror jag såg din kära bror i stan idag=) lik dig=) puss

2009-07-30 @ 19:48:54
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0