Beach!




Semestern
är som sagt i full gång och denna veckan har börjat riktigt bra. Idag har det varit underbart väder liksom igår. Tillbringade denna tisdags morgonen i stallet och skötte om mina prinsar i vanlig ordning. Viktigt att förse dom med massor av vatten nu under dessa varma sommarmånaderna. Därefter begav jag mig hemåt och slängde i mig en kopp kaffe och bytte om till strand outfiten och åkte ner till Dalabadet (östra stranden) där jag mötte upp min söta vän Carro. Köpte med mig en god kycklingsallad som jag åt till lunch. Vi stannade på stranden i ca fyra timmar sen kände vi att det var ganska så lagom att åka hem. Vi fick tagit oss ett dopp men usch va mycket äcklig tång där var i början när man skulle gå ut i havet:( Väl hemma tog jag mig en dusch och åkte sen vidare till affären och köpte middagsmat ( Ost & skinkpaj m. fetaostsallad)står det på menyn här hemma ikväll. Måste se Allsång på skansen som kommer nu kl 20.00, därefter blir det nog en kvällspromenad och sen lite mer tv tittande!


Hej!

Kommentarer
Postat av: Annah

Hej hjärtat! Vad kul att du också har en blogg men jag tycker det är dåligt med hästbilder. Jag är ju så nyfiken på dom =P

Puss/Annah

2009-07-14 @ 22:17:11
URL: http://flersam.blogg.se/
Postat av: Natalie

Jag förstår att det blir Fbo för din del. Ohh.. hoppas att vädert blir bra iallafall.. sist var det ju kaos. Njut lite av hästarna för mig också.. Så njuter jag av Sthlm för dig med. =)



KJAMIS

2009-07-15 @ 10:42:51
URL: http://guccilove.blogg.se/
Postat av: Mindy

God middag gumman..Är hemma från jobbet för man är dålig..men allt är bra med livet i magen.ska snart åka & titta på den :) ska bli så underbart att se den igen..så det kan inte bli nån ficka i morogn för jag vet ej om man ska åka & jobba eller ej..känner mig så konstig i kroppen & det gör killen med så det går säkert något nu..hoppas att man är frisk till nästa veckan när ska resa på lördag...Så nästa vecka kan bli lita snävt om tid men efter min vecka i Itailen så kan vi säkert pricka in en fick.Har addat dig på msn..kram kram

2009-07-15 @ 11:59:11
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej gumman..japp det är jag, härligt med helg snart igen! :) Dagarna går ju såå fort men bra det så trist på jobbet nu när det flesta är borta!Blir så långsamt & segt..



Hoppas du haft en bra dag, gårdagen lät ju skön med att va på stranden osv, har ni bra vöder hos er lylos..

Nej nu ska jag allt lägga mig så jag kommer upp imorgon..Natti natti kramar

2009-07-15 @ 22:48:49
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: sofie*

Tack tack!!



Vilken härlig semester du verkar ha, hoppas att den fortsätter på samma sätt och att solen tittar fram snart igen här i Skåne=)



Kram

2009-07-18 @ 12:36:04
URL: http://frusofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0