*Urusel morgon*









Denna morgonen började inte alls bra. Det var nämligen så att en häst i stallet en gammal, gammal söt liten ponny skulle avlivas imorse:( Man har varit förberedd på detta ett bra tag men när väl tiden är inne så är det så otroligt tufft & hårt. Jag hade som för det mesta morgonfodringen av alla hästarna imorse & fodrade ju såklart även denna lilla ponnyn. Där stod hon så söt & visste inte att det var hennes absolut sista frukost *suck* smaskade i sig sin mat så gott & jag pussade & kramade henne hårt. Hon har i vilket fall som helst fått ett långt & innehållsrikt liv med mycket glädje, när benen ej fungerar som de ska så är det inte mycket man kan göra tyvärr. Därför var detta en otroligt jobbig morgon. Som tur var har jag haft en helt underbar dag annars. Första dagen på länge jag har känt mig mycket bättre. Har varit nere hos mammsen & bakat & fikat & promenerat med hundarna vilket bara var såå härligt. Kom nyss hem & nu när jag äntligen känner mig piggare kan jag ta tag i städningen här hemma. Hinner kanske t.o.m bli en liten promenix till innan pojken kommer hem & det är dags att börja laga middag & läsa lite skvalIer tidningar :) Ikväll har jag tänkt göra chili con carne med god färsk baguette till ..gott gott...nu blev jag hungrig bara för det :) Livet går verkligen upp & ner hela tiden!!!

Vi hörs



Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv: Mm visst är det! Hur e det idag gumman? Kramar

2009-01-28 @ 07:53:39
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej!

Skönt du känner dig bättre nu. Helt ny här och förblindas direkt av din skönhet. Undrar lite tex vad för rouge använder du och vad har du på läpparna? Bilden ovan så fin och bullen ser god ut ;)

Mvh Linda

2009-01-28 @ 10:18:53
Postat av: Jenny

Åh va kul att höra,,trevligt med fika och träffa en vän,mysigt! Japp jobbar på,rätt lugnt faktiskt! Du får ha en jätte bra dag vännen! Kramar

2009-01-28 @ 11:29:34
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Mmm bullar :) mums

2009-01-28 @ 11:50:15
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Natalie

Hej Baby!



Bra att du mår bättre. Usch, det är fruktandsvärt när djur ska avlivas. Men har det vara levt ett långt och lyckligt liv så är det kanske det bästa. Men alltid jobboigt med farväl.

Vad händer annars då? Något kul på g? Längtar inte du också efter våren?

Puss & Kram

2009-01-28 @ 12:18:49
URL: http://guccilove.blogg.se/
Postat av: blondina

sv: vaniljglass, hallon, grädde och mjölk :)

2009-01-28 @ 12:20:13
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: Therese

Blir väldigt sugen på bullar av detta inlägg.. Hoppas de smakade ljuvligt!!!

2009-01-28 @ 14:50:04
URL: http://smastadslivet.blogg.se/
Postat av: Linda

Fick inte med...va tragiskt att den lille ponnyn måste avlivas förstår att det måste kännas jobbigt =(

2009-01-28 @ 16:14:21
Postat av: Gabriella

Till Linda! Har du ingen blogg adress så man kan skriva till dig där istället:)? tack snälla för dina fina kommentarer.



//Gabriella

2009-01-28 @ 17:19:35
Postat av: Linda

Nä jag har tyvärr ingen egen blogg, hoppas du vill svara på frågorna iallafall ;)



Mvh Linda

2009-01-30 @ 09:51:46
Postat av: Gabriella

Hej Linda! Okej då svarar jag här:) Mitt rouge är från Isa dora & läppglans bara H&M:s egna rosa läppglans faktiskt..så billigt och bra!=) Hoppas allt är bra med dig annars! /Gabriella

2009-01-30 @ 11:17:39
Postat av: Linda

En sista fråga skulle behöva veta färg/nummer som står på baksidan av rouget?

Annars kan det nog lätt bli fel ;)

Jag säger tack och trevlig helg!

2009-01-30 @ 12:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0