*lördag lördag lördag*



Måste börja detta inlägget med att gratulera min kära vän Madelaine och hennes man till deras nyfödda lilla pojke som tittade ut inatt *grattis grattis* Måste erkänna att jag fick en liten tår i ögat där när jag fick reda på det (rörd). All längtan och sedan få se sitt underbara underverk och hålla om sitt barn, Underbart! Längtar tills jag själv får uppleva detta. Blir ju inte mindre sugen nu kan jag säga:)

Min dag så här långt har varit lugn och skön. Va och red imorse och det var fortfarande kallt och lite halt men vi tog oss sakta men säkert framåt så det gick bra tillslut. Kom hem och då hade min kära lilla man gjort iordning och dukat fram frukost till oss. Goda äggmackor med kaffe och nypressad apelsinjuice *mumma* sen skulle han och hans pappa in till stan och fixa ngt ärende så jag är här hemma alldeles alene=) Men kan tycka om att vara själv ibland faktiskt=) Brukar alltid få mer gjort då som att städa m.m och det har jag gjort. Var tidigare inne på att sticka ut på en joggingrunda men vet i tusan om jag är så sugen på det längre, det är blåsigt och snöblandat regn så får se hur jag gör?

Ikväll ska vi i alla fall ha det mysigt, vi ska träffa Sofie&Rasmus och vi ska först gå ut och äta på Restaurang och sedan blir det bio. Vi ska se Australian och det ser jag fram emot. Många som sagt att den filmen ska vara väldigt bra.

*kraam*

******************************************************************************
Blev faktiskt en joggingrunda, blev dock väldigt blöt men gud vad underbart det var att springa, evigheter sedan jag gjorde det känns det som. Förstår inte hur jag orkade träna så mycket förr som jag gjorde. Red minst en timme varje dag, tävlingar nästan varje helg, tränade aerobics, body pump 3-4 dgr i veckan, plus att jag promenerade långpromenader med våra hundar minst en timme varje, varje dag. Men en sak, jag var aldrig sjuk heller och kände mig så mycket lyckligare, piggare och hade så mycket energi (inte så konstigt, haha) och orkade med allt på ett helt annat sätt. Kanske borde börja få stenkoll på motionen igen =)

Vill bara att klockan ska gå snabbare så det kan bli kväll...är så sugen på att sticka till Restaurangen nu, börjar redan bli hungrig ju=) Sitter här och lyssnar på musik, kollar tv och läser alla bloggar.

Låten med Darin & Kat Deluna tröttnar jag banimej aldrig på. Blir lika partysugen varje gång jag hör den:

(FEAT KAT DELUNA)

Baby, you is the diamond that lasts forever
And I just can’t take a single step without you
Baby, to you I’ll always be a faithful lover
‘Cause my heart can’t make a single beat without you

You make me fly, you get me high
You turn my world to such a better place
Your crazy touch, the sweetest rush
Is something that saved my life

I wanna spend my nights and days between your arms
Every day breathing your love
And even in my dreams I wanna be kissing your lips
Baby, breathing your love

Breathing your love, love, love
Baby, breathing your love, love, love
Breathing your love, love, love
Baby, breathing your love, love, love

Baby boo, only you can make me recover
The lost parts of me I thought they’d gone a long time ago
With you life rhymes like the best love letter
I was just an empty soul until you stepped in to my show

You make me fly, you get me high
You turn my world to such a better place
Your crazy touch, the sweetest rush
Is something that saved my life

I wanna spend my nights and days between your arms
Every day breathing your love
And even in my dreams I wanna be kissing your lips
Baby, breathing your love

Breathing your love, love, love
Baby, breathing your love, love, love
Breathing your love, love, love
Baby, breathing your love, love, love

I wanna have that crazy love
Want it running in my blood
I want it taking over me, over me, over me

I wanna spend my nights and days between your arms
Every day breathing your love
And even in my dreams I wanna be kissing your lips
Baby, breathing your love

I wanna spend my nights and days between your arms
Every day breathing your love
And even in my dreams I wanna be kissing your lips
Baby, breathing your love

Breathing your love, love, love
Baby, breathing your love, love, love
Breathing your love, love, love
Baby, breathing your love, love, love

Breathing your love, love, love
Baby, breathing your love, love, love




Kommentarer
Postat av: Alex&Ruben

Tack så mycket :) Hoppas filmen är bra, är själv sugen på att se den faktiskt :)

Kram

2009-01-03 @ 14:09:22
URL: http://rubensmamma.blogg.se/
Postat av: Mad

TACK GUMMAN!! =)

2009-01-03 @ 14:55:42
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag sälakr också den där låten, det bara spritter i kroppen ju :) Haft en bra jul/nyår snäckan? in du är p bilden :)

2009-01-03 @ 16:30:32
URL: http://comse.blogg.se/
Postat av: jenny

Okej så det kommer lite snö i skåne idag oxå då :) Jag bor i en liten stad Mariestad om du hört om de :) Du känner säkert till ölen iaf :)

2009-01-03 @ 17:30:34
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Visst är den låten bra, diggar ofta till den :) Hoppas ni har en mysig kväll. Men det tvivlar jag inte på ... :)

2009-01-03 @ 19:55:35
URL: http://bajbiii.blogg.se/
Postat av: jenny

Hehe men där bor jag iaf :) många vet inte vart det ligger men känner som sagt igen ölen! Hoppas du får en soft söndag! Kram

2009-01-04 @ 11:41:52
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Sofie Gustafsson, Mesuss

Grattis till de två =)

Måste bara säga att jag tycker du har väldigt fint hår människa! =D

2009-01-05 @ 12:15:39
URL: http://mesuss.blogg.se/
Postat av: Nightfall

ÄLska låten :D

2009-01-16 @ 23:05:32
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0