11 januari!








En vanlig, lugn söndag skulle jag vilja kalla denna dagen. Har faktiskt lärt mig att uppskatta söndagar mer och mer. Innan tyckte jag bara att de var pest. Sitter här och försöker få ner några rader även om jag inte känner mig så inspirerad till att skriva idag. Har jobbat mkt nätter denna veckan & känner mig slut  p.g a det. Har jobbat hela helgen förutom i fredags. Blev lite sovmorgon imorse innan stallet vilket var väldigt behövligt kände jag. Stack sen till stallet och sen hem och åt frukost. Va ute på en promenix nu precis och ska snart lägga mig igen..för inatt ska jag jobba igen. Innan jag ska åka till jobbet idag så ska vi först hem till pojkens föräldrar och äta egna hembakade pizzor *MUMS* det är det bästa som finns..så kan man välja och vraka vad man vill ha på sin egen pizza=) Så det ska bli trevligt. Väldigt tråkigt att jag måste åka sen bara när alla andra är lediga=( men sen är jag förhoppningsvis ledig imorgon måndag & tisdag så det ser jag fram emot. Så dags att sova lite nu då!

Ha en bra söndag..*kram kram*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Njut av maten. Hembakade pizzor är det godaste. Men här blir det köpe pizza idag, vi orkar inget annat :) En och annan gång funkar det med.. Ha d så bra på jobb, lider med dig att du beöver åka när du ser alla andra vara lediga. Men tänk att du tjänar goda pengar... :)) så kan du ju shoppa loss mycket istället.. hihi.. Kram på dig

2009-01-11 @ 17:58:41
URL: http://bajbiii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Söndagar är mysiga!

Faktiskt! :D

2009-01-11 @ 19:37:31
URL: http://fiffsverklighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0