♥ Glad Alla Hjärtans Dag ♥



Hej mina söta vänner..

Idag är det ju en lite extra kärleksfull dag då man ska tillbringa extra mycket  tid med sina nära & kära men tycker verkligen att man ska vara lika kärleksfulla & rädda om varandra alla andra årets dagar också. Vi behöver defintivivt med kärlek i världen!!!! Så tycker att alla hjärtans dag är en jättebra dag & ypperlig idé. Min morgon började med en runda på 30 min promenad med hunden, därefter åkte jag till stallet & var där i hela 4 timmar. Var & hämtade min andra häst igår så nu är han äntligen hemma igen..;) så blev att jag red båda hästarna efter varandra på raken. Va ute på den första hästen när klockan stod på 08.00 & var ute & red i 45 min ... säger bara OJ .... så kallt det var. Mina fingrar gjorde såå fruktansvärt ont så jag trodde nästan jag skulle börja gråta men ..det var mysigt ändå. Det var tjockt med snö på fälten. Väl sen inne i stallet när jag hade tränsat & sadlat av fick jag snabbt koka upp lite vamt vatten & sedan värma mina händer sen kom känseln sakta men säkert tillbaka & då var det dags att rida häst nr 2 ;) men då var jag hur varm som helst så det gick mycket bättre.

Har nyss fått i mig lite lunch, värmde faktiskt en helt ok.. färdigrätt en paj med ost & paprika (god) inte ofta jag överhuvudtaget kan äta sådana färdigköpta maträtter..är för kräsen för det helt enkelt .. men idag gick det banne mej ner..;) Sitter nu & funderar på om jag ska ta en kopp varm choklad eller en kopp te..hmmm svårt val det där..hehe!

Ikväll ska vi äta god & mysig middag tillsammans med våra vänner Sofie &Rasmus & det är våra söta män som ska laga en god middag åt oss idag på ((Alla Hjärtans Dag)) skulle blir ngt väldigt smarrigt hörde jag nyss..;) Nä nu blir det en kopp varm choklad trots allt sen ut en sväng med vovvsingen ... är ju så fint & soligt ute så man måste ju bara ut.

Hoppas ni får en riktigt mysig dag/kväll  ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny Lennartsson

Tack snälla detsamma vännnen! Kramar

2009-02-14 @ 14:40:02
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Erika

Hoppas du har en trevlig alla hjärtans dag =)

2009-02-14 @ 17:49:10
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Pop

Glad alla (L) dag! =)

2009-02-20 @ 11:07:57
URL: http://emilehnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0