♥ Äntligen här ♥

Äntligen är den underbara helgen här vilket innebär några dagars ledighet ..vilket ska bli underbart.  Har jobbat inatt så vaknade för någon timme sen så man kan väl säga att min fredag nästan precis börjat..;) vaknade & såg då solen som strålade & då blir man ju bara ännu gladare. Har nyss ätit lite mellis & sytt lite ... framför tv;n men nu ska jag skynda mig att göra mig iordning & försöka vara klar när pojken kommer hem ..för då ska vi åka direkt hem till mamma & spendera fredagskvällen där i lugn & ro med god sushi ..& Let´s Dance. Älskar bara att få slappa *ler*

Lite småkul att det nu säga att Laila Bagge & Niclas Wahlgren är det nya kärleksparet ... där ser man...;) Ja om det nu stämmer vill säga!!
 Ha en mysig kväll...kramkram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0