Lucia!!❤


Mitt lilla arrangemang i hallen!


var tredje ljuset tänt denna söndag och det är för en gångs skull lite mer vinterväder ute. Det kom faktiskt lite snöflingor innan & det är ju inte illa *ler* Har vår ena labrador (Hubbe) här hemma denna veckan & kom nyss in ifrån en kall & kylig promenad som avslutades här hemma med lite god varm glögg & pepparkakor. Blir till att köpa en fin gran i nästa vecka, ser jag verkligen fram emot. Det blir en sådan god doft i hela huset när granen väl kommer plats. Har även fått köpt lite julklappar denna helgen och känner mig nu lite lugnare:)

Ikväll ska vi hem till M familj och äta middag & M bror och flickvän kommer också dit så det ska bli mysigt. Har hört att det skulle bli kyckling med potatis & brunsås *gott* och passande nu i detta kalla vädret. Har ju länge under graviditeten haft enorma besvär med halsbränna & sura uppstötningar och köpte igår tabletter mot detta & de verkar fungera relativt bra men hade velat att de skulle fungera ännu bättre dock. Det är så jobbigt att det kommer små rapar hela, hela tiden och jag mår så illa utav det. Har även fått börja ta järntabletter nu så jag håller mig lite piggare. Allting går iaf väldigt bra i graviditeten (när det gäller barnen=) om man bortser från alla mina besvär & det är ju huvudsaken:) Är nu en bit in i v.21 och vi var på ultraljud i torsdags & allting såg jättefint ut. De växer precis i den takten de ska och där fanna absolut ingenting att klaga på. I fredags var jag hos BM och då fick jag höra deras små hjärtan som tickade, alltid lika mysigt!=) Ser som vanligt fram emot nästa ultraljud men det dröjer tyvärr några veckor nu tills det är dags igen.


KRAM


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en mysig Lucia. Fint arrangemang du gjort :)

Snart dax för en magbild väl??

;)



KRAM

2009-12-13 @ 16:51:23
URL: http:// bajbiii.blogg.se/
Postat av: Gabby

Tack, tack!=) Ja det måste jag ju lägga upp=) Får be mannen ta en ikväll när han kommer hem ler Hoppas allt är bra med er! KRAM

2009-12-14 @ 11:30:16
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Fanny

Usch o fy för halsbränna! Jag har det var eviga dag jag me =S Dom påstår att bebisen/bebisarna har mycket hår om man har mycket halsbränna, o då tycker jag att min bebis borde ha hår ner till midjan redan!!

E allt bra med dig annars? Fått reda på kön än?

Kram

2009-12-18 @ 13:00:48
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0