23:e December


Min hemmagjorda potatisgratäng med fläskfilé, rödvinssås & en god
blandsallad till!


Min goda (starka mexikanska kycklinggryta med bönor, chili & mkt mer)


Den smarriga knäcken!




Här kommer lite bilder från veckans middagar som ni vet älskar jag ju att laga mat=) Började denna onsdags morgonen med att åka till affären & köpa frallor så vi kunde få i oss en god frukost. Handlade även diverse olika goda pålägg m.m! Efter frukosten mådde jag genast lite bättre, mådde väldigt illa när jag vaknade idag och det hände mer eller mindre otrevliga saker men börjar bli van nu :( Det är iaf inte maginflusnesa, skönt det! Bra mna vet vad det beror på. Har precis kört igång en omgång knäck till som snart är klar. Såfort den är färdig och ut potionerad i sina formar ska jag bege mig ut på en promenad med hunden. Får passa på medans snön ligger kvar då det tyvärr börjat töa nu, lagom till jul *dumma väder* hoppas verkligen vi får se lite vitt imorgon när vi vaknar på julaftonsmorgon. Ikväll blir det lilljulafton hos pojkens föräldrar med god middag & vi ska allihopa spela Bingolotto=) Inte igår man gjorde det men ska bli jättemysigt & hoppas man kanske vinner något:) Julkänslorna de är definitivt här nu och förhoppningsvis stannar de en vecka eller två.


K R A M =)


Kommentarer
Postat av: Johanna & Olivia

Myspys!

Hoppas ni vinner ikväll :))

Jag vill vinna en resa - åhh vad underbart det hade varit.



Kram

2009-12-23 @ 11:56:56
URL: http:// bajbiii.blogg.se/
Postat av: Gabby

Ja en resa hade varit så underbart! =) Hoppas vi vinner både två hehe! Ha en mysig dag, kväll! kraam

2009-12-23 @ 12:07:13
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Jenny

Massa massa julkramar till dig gumman! Hoppas du har en bra dag! vi va iväg redan kl 8 imorses till min moster m fam o åt julgröt med en massa till va mysigt sen åkte pulka med lillkusinen nu snart ska mamma pappa o jag iväg till min faster killen firar med sin familj han flaxar ju omkring till sina olika familjer föräldrarna är skilda så vi dela på oss denna dag men firar jul imorgon ist med min familj, blir ju så rörigt med stora familjer o släkt ibland önskar man att man kunde dela på sig! Vann du ngt igår föresten? ja somnade ifrån treans bingo va såå trött..

God jul! Kramar

2009-12-24 @ 13:12:12
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: jenny

Godmorgon fina du!

Hoppas du hade en bra dag igår o fick det du önskade dig! jag hade det bra men idag kl 13.30 ska vi på det stora julkalaset då det blir julklappar osv o god mat ska bli kul, syrran kommer hem också osv, blir vartannat år julafton/juldagen vart vi firar.Ikväll blir det det traditionella utgången också..



Ska du göra idag då?

Kramar

2009-12-25 @ 11:36:57
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0