♥ Härliga helg ♥

                                             
                                                                Vår mysiga utebrasa!



God eftermiddag kära ni! Nu är jag på plats framför datorn. Ända fram tills nu har jag varit i full gång med en massa olika saker. Denna lördags morgonen började med stallet hos mina underbara & vackra hästar. Därefter åkte jag hem & lunchade med pojken (goda rester från vår grillning igår som var grillad kassler med god sallad & potatis) När vi hade ätit & gjort oss färdiga åkte vi iväg på lite olika ärenden. Vi var b.la & hämtade vår Weber (Fireplace) som vi ska ha på vår balkong nu tills i sommar *mysigt* när de lite varmare sommarkvällarna kommer. Därefter åkte vi inom pojkens familj & hälsade på en liten stund. Vi var även & handlade middagsmat på Toppen i Höllviken & kollade runt i lite affärer där & besökte systemet;) Ikväll ska vi ha våra vänner (Caroline & Daniel på middag) & självklart blir det grillning! *Trevligt, trevligt*  Nu ska jag ta mig en kopp kaffe & läsa lite i min nya Cosmopolitan tidning. Så skönt väder..idag också ju ♥



Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas allt är bra hos dig gumman :)

Grillning igen, synd inte vi bor grannar hihi..

Jag sitter hos en vän, men jobbigt för min näsa har det runnit i hela dagen antar det kan vara pollen men hoppas på förkyldning, jätte jobbigt :/

Kramar underbar söta du..

2009-04-25 @ 18:09:14
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0