Älskar detta vädret!

                                          
                                                   



Man blir verkligen lycklig av detta härliga vädret..;) Denna dagen har varit bra så här långt. Va tidigt imorse i stallet & red båda mina pollar & det gick super. De var riktigt pigga & glada båda två! Efter stallet har jag bara slappat här hemma för nu i e.m ska jag jobba dock bara 5 timmar vilket är väldigt skönt. Blir tyvärr nattjobb sen hela helgen & det är väl sådär kul. Måste man så måste man helt enkelt. Nu ska jag faktiskt ta & göra mig en stort glas smoothie innan jag ska sticka. Har köpt en god blandning som hette smoothie som man bara ..tillsätter lite apelsinjuice i & blandar i en mixer... svalkande, friskt & supergod är den. Kollar på Supernanny nu på tv;n & herregud hoppas man själv lyckas uppfostra sina barn bättre än de har lyckats med där. Ha en bra torsdag ...snart helg & ledigt för er allra flesta ..förutom för mig då!



****Kramar****

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej vännen.Söt som socker som alltid du :)

Nu har äntligen solen tittat fram vart mulet & dimmit här hela fm..



Japp hon är min lillasyster 2 år yngre..

Oke va kul hoppas du hittar ngt som du fastnar för & får :)

Massa kramar

2009-04-03 @ 15:18:43
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tycker jag inte du har jätte fina ansiktsdrag gumman..



Åhh det låter ju underbart :)

Tack detsamma..Massa kramar

2009-04-03 @ 16:09:04
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej denna lördag vännen..Usch är tröttaste tröttast idag :( kom nyss hem fick 3 timmars sömn i natt eller morse, suttit på tåg & buss hela fm, men nu ska jag gå ut & sätta mig i solen & bara ta det lugnt idag..Gör du idag då? Kramar

2009-04-04 @ 12:43:43
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Stackare lide med dig, men du får se fram emot imorgon då ska ju bli fint då med, kan trösta dig med att jag inte heller vart ute så mkt idag så har stor ångest för det :/ Får skylla mig själv, nu behöver jag nog vila några veckor & ta igen mig haha, i gbg festar dom ju till 05, här jag bor festar man till 02 skillnad :)



Nu ska jag ut & ta en promenad, tack gumman första gången jag hade på mig den klänningen igår :)

Ha en fortsatt bra lördag vännen trots jobb ikväll för dig..Stor kram

2009-04-04 @ 18:41:21
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Good morgon..Nu har jag vaknat & känner mig mer utvilad sköönt :) Har du kommit hem fråm jobbet? Ingen sol idag, men vi ska åka iväg till Skövde, är hälsomässa, man kan typ spå sig, så tyckte det verkade lockande :) hihi om dom säger ngt roligt då förhoppningsvis sen gå lite på stan, vi skulle åkt på utflykt också & tagit med oss fika men beror helt på om solen vill titta fram sen :) Ska du göra idag då?

Kramar

2009-04-05 @ 10:04:45
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Solen titta hit nu i kväll, så tog en liten promenad förut men sitter inne nu för kollar på tv förut gick leila på lander & vad blir det för mat osv, älskar dom programmen nu kollar jag på gossip girl osv ska snart göra champinjonstuvningsmackor, gott :)

Ja ha va är påsk byn för ngt mysigt då? Åhh gott med grillmat, är jag med sugen på, alltid iof hehe..



Hoppas du haft en bra söndag vänne,,Massa kramar

2009-04-05 @ 19:45:23
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jenny

God morgon..Sovit gott inatt? Skön vecka nu, påskveckan ledig fre & måndagen..



Jaha men det lät ju mysigt,med påskbyn.Händer idag då?

Kramar

2009-04-06 @ 08:13:20
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0