En höstdag vid stranden!

Nu finns även  jag i bloggvärlden. Kände att det kan vara ganska så skönt att få skriva av sig lite ibland.  Snart är Onsdagen över och tycker att denna dagen har gått ovanligt snabbt, antagligen är det väl bara  för att man har varit ledig. Har fått gjort en massa saker  på min lediga dag i alla fall.  Nu blir det till att kura  ihop sig i soffan med filtar och ta fram någon bra film och äta min fruktsallad som jag just fixat. Vi hörs,    *Kramar*

Nu finns även  jag i bloggvärlden. Kände att det kan vara ganska så skönt att få skriva av sig lite ibland.
Snart är Onsdagen över och tycker att denna dagen har gått ovanligt snabbt, antagligen är det väl bara
för att man har varit ledig. Har fått gjort en massa saker  på min lediga dag i alla fall.  Nu blir det till att kura
ihop sig i soffan med filtar och ta fram någon bra film och äta min fruktsallad som jag just fixat. Vi hörs,

*Kramar*

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej! :)

Vad kul, här ska jag kika in ofta :) Hoppas på många inlägg då! :)

Ha en underbar dag! Kram!

2008-10-23 @ 09:51:37
URL: http://carooooline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0