Tisdag!

 Redan tisdag, tycker dagarna springer iväg. Antagligen för att man har mycket att göra. Har faktiskt varit ledig idag. Gick upp vid åtta imorse och slängde i mig en macka och åkte och tog ut alla sju pållarna i det kalla fina soliga vädret. Hästarna blir verkligen glada och framförallt pigga i detta vädret. Körde sen hem och tog mig en VARM dusch..duschade nog säkert i en kvart , tjugo minuter:)Det är såå himla svårt att sluta duscha ibland. Tog mig sen en kopp te (Kanel te) verkligen att rekommendera *super gott* och extra gott nu vid juletid med smaken av kanel. Fick även städat lite här hemma. Är så nojig med att allt ska vara tip topp här hemma hela tiden, till och med så att folk kan skratta åt mig så pedantisk jag är. Kan inte hjälpa det..är bara sån ..hehe! Har nog ärvt det av min mamma för hon är precis likadan fast ännu värre. När jag var klar här hemma tog jag bilen och åkte ner till Mami i skanör. Köpte med mig lunch till oss på Saluhallen i skanör. Idag serverade dom skaldjurslasagne med hummersås..inte alls dumt, dock en väldigt ovanlig kombination i en lasagne kan jag tycka. När vi hade ätit så promenerade vi i över en timme med vovvarna *Så härligt* och hundarna lekte i snön. De blir precis som småbarn när det är snö ute. Sen gick vi in och värmde oss med varmt gott kaffe och goda lussebullar som mamma bakat. Älskar lussebullar..kan inte sluta när jag väl börjat äta dom.
Nu har jag precis kommit hem och ska snart åka och storhandla inför veckan. Lönen kom ju idag också *glad* Är ensam hemma ikväll då pojken är iväg med jobbet och kommer hem först imorgon så ikväll blir det väl till att titta på tv och äta ännu fler lussebullar som mamma skickade med mig hem:) Hej!

Kommentarer
Postat av: Mama Mad

Gud vilken mysig dag du verkar ha haft!! Saknar dig med, hade varit kul att ses snart? Middag kanske?? Eller en fika?? Jag är ju ledig!! =)



Massa Kramar

2008-11-25 @ 18:08:05
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: *Sofie*

Tack så mycket!!



Hoppas att du får en underbar söndag!!

2008-11-30 @ 13:43:09
URL: http://mizzsofie.webblogg.se/
Postat av: Josefine

Ja vad kul att du finns här med! Hoppas allt är bra med dig!! :)

2008-11-30 @ 16:50:08
URL: http://josefinesvarld.devote.se
Postat av: Erika

fin bild! söta hundar

2008-12-01 @ 23:27:53
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0