Sista jobb natten sen helg:)

                                                           
Hej på er! Då sitter man här igen för uppdatera lite. Va och tränade hästen imorse, blev markarbete i paddocken med lite bommar försöker variera min ridning så mycket som möjligt varje dag för att inte han eller jag ska tröttna och få ett för enformigt schema. Inget roligt då ju. Det gick iaf väldigt bra idag. Fick även smort allt läder som jag tyvärr kan vara lite slarvig med emellanåt. Bäst att sköta det så man slipper köpa nya sadlar en gång om året, dyrt i längden :) Jaja, nu sitter jag här och har just kollat på Rachael Ray och tagit fram en lussebulle från frysen som jag väntar på skall tina klart. Är grymt sugen så hoppas det går snabbt=) Annars händer det inte så mycket...ska jobba inatt så får väl sova lite sen om ngn timme men just nu är jag inte alls trött och kan inte sova.

Fick lagt in bilderna från igår på datorn och här är dom! Vi hade en riktigt mysig julpyntar kväll. Tog ett bra tag men inte så konstigt med allt det vi hade i ..haha.. Kramar 

Här får ni dessutom se (nästan) hela händelseförloppet....

*************************************************************************************************
Här sitter jag nu lite yrvaken, fick sovit 3 timmar och det behövde jag verkligen med tanke på nattens jobb. Slog på tv:n och sitter just nu och tittar på Las Vegas och pojken kom precis in genom ytterdörren. Till middag blir det bara ngt från frysen för orkar inte ställa mig och laga någon avancerad middag idag. Får bli en lätt middag som sköter sig själv helt enkelt:) Åhh ringde nyss till min älskade kusin Fabian som fyller  6 år idag och han är sååå söt *ler* han är så otroligt gullig när han ska försöka formulera sig i talet i telefonen :) Och han var sååå glad ...och berättade om allt han hade fått. Ja man kommer ju själv ihåg hur viktig ens födelsedag var när man var i den åldern. Ibland längtar man verkligen tillbaka till när man var liten då allt bara var en lek och så roligt man hade. Nu pyser jag hejhej...

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jo men det låter som en jätte mysig idé. Vi får ta och hitta en dag som passar oss båda. Kanske måndag eller tisdag. Jag kan ju höra av mig efter helgen. Vilka mysiga bilder på dig och din häst. Fin gran också! =) Ha det bra! Kjamis

2008-12-18 @ 13:18:09
URL: http://guccilove.blogg.se/
Postat av: Natalie

Ja, det är drygt att jobba sent. Man får liksom inget gjort på dagarna. Går bara och väntar på att man ska jobba... Jag åker upp igen den 25e, men vi kan ju se vilken dag vi tar och vilket väder det är med. Kjamis

2008-12-18 @ 13:33:34
URL: http://guccilove.blogg.se/
Postat av: Carro

Thailand var helt underbart och jag vill tillbaaaaka NU :) Men lite mys med jul också måste jag erkänna ;)

2008-12-18 @ 16:17:40
URL: http://comse.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin fin gran!

2008-12-18 @ 19:55:26
Postat av: jenny

Ja det har varit en toppendag! Har du haft det bra?Kram

2008-12-18 @ 20:12:59
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: jenny

Ja visst är den,jätte söt så va ett bra impulssköp,kul med sånt ibland..Hoppas du får en bra fredagkväll..Kramar

2008-12-19 @ 18:10:49
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0