*Önskelista*

                                                        

 
Har haft en ledig dag idag så tog lite sovmorgon och åkte sen till hästarna och fick longerat m.m sen följde jag med mamma in till stan för hon ville ha lite sällskap. Blev att vi lunchade på MC Donalds, himla gott faktiskt för det var väldigt längesedan jag åt där. På hemvägen åkte vi förbi en superfin gård som mamma och hennes nya är lite intresserade av att kanske bara kanske köpa. Det ända jag säger till detta är (slå till) hade jag gjort:) Helt ny och fräsch stor gård, inte helt fel om du frågar mig. Oj vad jag hade kunnat trivas på ett sådant ställe.

Nu sitter jag bara här i soffan och zappar mellan kanalerna och läser lite olika favoritbloggar och dricker gott Nespresso kaffe och väntar på att min lilla sambo ska dyka upp! Ses!!

*********************************************************************************************
Blev att vi åkte till pojkens föräldrar och pyntade deras gran, en tradition de alltid har att alla sönerna ska pynta granen och då menar jag inte att de pyntar LITE:) ni förstår de har nog ca 1100 ljus i granen och säkert 100 kulor samt glitter hahaha! Stackars mamma Jane. Hon är så glad sen när hon får ha sin egen gran i fred  som hon vill tills nästa år*Ler* Är nog en av de största granarna jag sett ngn ha inne alltså:) Men ok den blev ju fin men själv gillar jag lite mer stilrena färger så det blir det här hemma nästa år om jag får bestämma förstås:) annars får vi ta och bestämma vart annat år=))Blev en del bilder men de får ni se imorgon. Är trött och ska snart sova. *Godnatt*

Kommentarer
Postat av: Erika

åhh vad jag saknar hästar när jag ser de där bilderna sucka

2008-12-17 @ 22:50:10
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: jenny

Lät som en mysig dag du hade :)

2008-12-18 @ 10:19:54
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Madelaine

Tack gumman..



Finaste Gabbylita med sina pollar..=)

2008-12-18 @ 12:09:56
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Vaishali

Tack..ja hon en min ögonsten min lilla tjej. Fin blogg du har förresten kraaam

2008-12-20 @ 11:32:54
URL: http://vaishali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0