*Hemma*




Vill börja med att berätta att gårdagskvällen var verkligen lyckad. Konserten var jättebra. När vi skulle åka in så började det snöa en hel del så det var väldigt halt så vi fick smyga fram. Inne på arenan var det helt fullproppat med folk. Nu har man iaf  fått vara där inne för första gången. Skulle ju egentligen gått på invigningen men fick ju se det nu istället:) jag och stina hade några riktigt härliga människor bakom oss som man bara inte kunde låta bli att skratta åt *asg*=))

Ja då sitter man här och väntar på att tiden ska gå fortare. Ska nämligen jobba natt!:/ Det absolut värsta med att jobba natt är att det är så tråkigt att vara ledig när ingen annan är det. Ska försöka sova lite om ett tag. Allltid svårast att vända på dygnet första natten man jobbar sen brukar det gå bättre andra natten. Snart helg *wiiieee* ser fram emot en härlig helg som förhoppningsvis bjuder på ngn rolig fest eller ngn god middag=)?

***************************************************************************************************
Ja då fick man sovit några timmar på e.m iaf. Fick nog ihop 4 h! Sitter i min ensamhet då pojken fortf inte kommit hem, så lagom när jag ska åka till jobb kommer han väl hem:/ har precis fått i mig lite middag, lade bara på sådana här vegetariska vårrullar på stekpannan med lite ketchup och kinesisk soja till..helt ok! Blir väl till att slappa lite framför tv;n eller datorn innan jag ska göra mig iordning och åka och jobba heeeela natten lång.

Kommentarer
Postat av: Madelaine

Alltid lika fräsch Gabbylita!!

Hehe..visste inte att den färgen va inne..;)

Men vi gillar den iaf haha!

2008-12-04 @ 16:03:20
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Erika

kul att konserten var bra :) mysigt!

2008-12-04 @ 21:29:01
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Hej sötnos, vad kul att du har en blogg du också =) Hoppas allt är bra med dig??? Puss & kram

2008-12-04 @ 22:50:11
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Annelie

Haha jag såg typ inget av showen för vi satt så långt bort. Vi trodde vi hade superbiljetter!

2008-12-16 @ 08:01:33
URL: http://adesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0