God jul...


julklapparna        Jag med kusin                   Jag med kusin        mina små kusiner o tomten  

jag och mamma            jag och moster (suddig)

Äntligen julafton och det känns underbart. Brukar alltid gå upp ganska tidigt på julafton och även i år blev det så. Åkte till stallet och fodrade och tog ut..blev ingen ridning idag för det hade tagit alldeles för lång tid. I stallet bjöds det på pepparkakor, clementiner, glögg och julmusik (riktigt mysigt)kan en julaftonsmorgon börja bättre nej=)

Åkte sen hem och åt lite julfrukost med min älskade pojkvän. Tyvärr blir det så att vi inte firar själva julafton ihop i år men sålänge man inte har barn ihop så är det ju helt ok, sen kommer man ju alltid fira ihop=) Så han åkte nyss hem till sin familj för att fira jul & jag ska snart hoppa in i duschen och göra mig iordning och sen åka ner till Falsterbo för att fira jul med min släkt. Ska bli så mysigt!

Min andra jul utan dig, känns tomt men ska tänka tillbaks på alla fina jular vi firat ihop älskade Pappa.



(Önskar er en riktigt GOD JUL allesammans) pusss

Kommentarer
Postat av: Madelaine

Ser ut som ni hade en super mys jul!! Hoppas allt är bra med dig?? kram

2008-12-26 @ 18:13:28
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Natalie

Hej Baby!



Kom tomten till dig? Synd att vi aldrig hann ses, jag hade fullt upp hela tiden, men det kommer ju fler tillfällen. Hoppas allt är bra.



Kjamis

2008-12-26 @ 22:00:44
URL: http://guccilove.blogg.se/
Postat av: Madelaine

Jodå julen va mysig! Skönt att kunna pusta ut nu! Jag mår bra..börjar känna att man närmar sig slutet nu!

Spännande som tusan..



hann vi inte med någon fika ju..=(

2008-12-27 @ 11:35:24
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0