3:e December!!





Ser ut att vara lite bättre väder ute idag iaf. Inte bara regn hela tiden och det gillar jag. Är ledig idag också, har varit ledig jättelänge nu :) Ska jobba natt imorgon igen iaf. Va i stallet som vanligt imorse och bara mockade och tog så det gick snabbt idag. Sen jag kom hem har jag ätit lite, tittar lite på (Efter tio) tycker det är mysigt att titta på. Ibland diskuterar dom riktigt intressanta ämnen faktiskt. Måste åka och handla lite mjölk för såg precis att den var slut och det måste jag ha hemma för att kunna dricka kaffe som jag hade tänkt ta nu ..men det får vänta lite tills jag varit iväg.

Lääängtar tills ikväll för då ska jag på Mamma Mia konsert på Arenan. Ska dit med  pojken och hela hans familj med respektive så det kommer bli supermysigt. Så missar Bonde ikväll haha! men vilket är viktgast  liksom=)) Får ta en snabbdusch och åka till affären. Om det blir till att ta bilen eller cykeln dit är något jag får fundera på =) Vi synes,

*************************************************************************************************

Ja mest snöblandat regnrusk hela denna dagen också. Skulle bli kallt och antagligen komma snö till helgen hörde jag att de sa på vädret innan. Vore väldigt uppskattat om det visar sig att det skulle stämma. Har precis gjort en smoothie med hallon, mjölk, vaniljyoghurt och med banan i.  När den är uppdrucken måste jag hoppa in i duschen och göra mig iordning inför kvällen. Trevligt ska vi ha det! Kramar!


Kommentarer
Postat av: Erika

mysigt det såg ut där i soffan, snygga kuddar med :)

2008-12-03 @ 16:03:59
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Madelaine

Ohhh smoothie!! Gud såå gott det lät! Ja han låg där bak och hade koll på sin matte..=) tack..köpt på carlings för 2 år sen typ..;) Lite lagom julig kände jag mig faktiskt när jag lullade runt i den idag..=)



ha så kul ikväll!!

2008-12-03 @ 16:54:19
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Erika

ja sålänge det inte är en behandling med porrengöring då de klänmer så är det sååå skönt :)

2008-12-03 @ 17:56:32
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Josefine

Vad mysigt med Mamma Mia!! Jag ska se den på lördag! Hoppas den är bra :)

2008-12-04 @ 18:37:29
URL: http://josefinesvarld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0