2:a advent!




                                                        
Idag har det varit en väldigt mysig söndag, såhär långt iaf. Va hos min älskling imorse min dagliga rutin:) idag ville min älskade polle pussas (haha)sträcker ut hela mulen genom gallret:) han är bara för go. Livet blir såå mkt lättare med honom för han får en alltid så glad. Blev sen hem snabbt för att fixa till mig och åkte därefter till Höllviken och träffade Anna, äntligen liksom..vi har försökt ses nu i flera veckor men har lyckats gå om varandra så jättekul att det äntligen blev av. Testade ett nytt café Märtas som var jättemysigt och dom hade riktigt goda saker att välja på. Därefter blev det ett litet besök på Toppen Gallerian också i Höllviken. Där finns ju faktiskt en hel del bra affärer nu. Där var väldigt mycket folk och jag stötte dessutom på lite delar av släkten ..alltid kul. Inte så ofta man är nere i höllviken /skanör fbo..längre så mysigt när man väl kommer dit och träffar alla gamla ansikten. Nu ska jag göra lite god varm glögg till oss och sen dra med mig pojkvännen ut på en promenad. Ikväll vill jag ha en goooooooood middag. Åhh tänk om jag ändå hade kunnat få pappas söndagsstek..*tänk om* saknar våra stunder tillsammans i köket. Det var du som fick mig att älska matlagning och fick mig att utveckla min passion för matlagningen p.g.a din kreativa förmåga att alltid skapa de finaste måltiderna. Tack!  Vem vet kanske är det just mat jag faktiskt ska syssla med i framtiden. Ha en mysig 2:a advent alia som läser...



Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej vännen!!

Mamma Mia var så himla bra! Den var verkligen kanon! Man blir så glad av den!! Så precis som du sa var den kanon!! Haft en bra helg? Kram

2008-12-07 @ 16:24:02
URL: http://josefinesvarld.devote.se
Postat av: Hemma hos Katta

Mysig 2:a advent! Kraam

2008-12-07 @ 18:20:19
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Vickan

hey gumman!

kul att du också bloggar, nu har jag en blogg till att läsa :)



pusss

2008-12-07 @ 20:00:19
URL: http://vicktoriamurawska.blogspot.com
Postat av: Vickan

var har du din pålle förresten?

2008-12-08 @ 18:27:48
URL: http://vicktoriamurawska.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0