3 Februari!

Hej! Efter att vi åkte på feber i fredags & lördags så är vi nu åter på banan igen. Inte klokt va fort dom små återhämtar sig. Hur pigga och glada som helst dagen efter!😊En annan kan vara seg i en hel vecka. Ny vecka och den har börjat mycket bra med en lugn och skön dag. Jag och barnen hade en mysig morgon med långfrukost framför tv:n och sen hängde dom med mig till hästarna och därefter kom mormor hem till oss. Jag jobbade kväll idag & började sent på eftermiddagen och mormor va ledig idag & fyllde i glappet och passade Max & Theo i någon timma tills Micke kom hem!👍Perfekt när man kan göra så. Så när jag gick & vi hade fikat tillsammans stack pojkarna och mormor ut till lekplatsen samt cyklade en runda.
 
Jobbar kväll även imorgon och hinner därför ha en mysig morgon/fm hemma med mina bästa även imorgon.❤️
 
Sov så gott! 
 
Vi skulle haft vänner hemma på pulled pork i lördags men fick tyvärr avboka pga att vi va sjuka men maten blev god iaf! Så lätt & så gott.
 
Godaste chokladwienerbröden som Micke kom hem med😋
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0