Sommaronsdag❤

Fortsatt varmt & härligt väder & regnskurarna som sveper förbi är bara något vi verkligen behöver just nu då det varit exceptionellt varmt för att vara sverige. Bra för hästarna som får lite mer gräs att tugga på ute på sommarbetet!

Jobbar en del nu framöver men hinner ändå med att njuta och göra mysiga saker emellanåt. Har träffat min finaste Martina❤ för lite shopping, fika & en massa snack. Myser, solar och badar och snart har Micke semester igen!! 👌

Den nya H&M katalogen damp idag ner i brevlådan & där har jag hittat mååånga fina saker till hösten vill jag säga. Bra basplagg!
Blev den traditionella frukosten på EH!

Min fina vän!!❤

Marstrand!!❤

Hur har ni det? Här har vi det riktigt härligt. Vi njuter för fulla muggar uppe i Gbg på Marstrand hos mina kusiner. Så härligt att dom har lägenhet här, underbart ställe på sommaren. Barnen åker båt, fiskar krabbor äter godis och vi springer i affärer och badar och äter & dricker gott. Igår blev det en mysig eftermiddag när vi kom och på kvällen åkte vi ut med deras båt & hade packat med oss goda skaldjur, baguetter och god egengjord aioli & hade en fantastisk kväll på bergen.

När jag sitter och skriver detta är Micke och min mosters man ute och dricker öl på en närliggande uteservering och barnen är ute på kajen med mina kusiner och jag och min kära moster ska snart bege oss mot poolen för ett dopp innan vi ska göra oss ordning inför kvällens restaurangbesök. Vill inte åka hem imorgon, ska nog också köpa en lägenhet här i framtiden:) Hoppas ni också får en mysig kväll!

KRAM
Godaste blåbärsbullarna från Bergs
Igårkväll❤
Morbror & mannen
Mysig liten butik

Kalas, grill & bad!

Det känns nästan som om att man befinner sig borta i Spanien så varmt som vi har haft det dom senaste dagarna. Började veckan med jobb och sen hämtade jag hem mina små älsklingar och vi badade och fikade i trädgården. När Micke kom hem åkte vi till Höllviken för att bada, äta middag och hälsa på Mickes kusin & mamma som var här och hälsade på. Ett härligt avslut på en bra dag och barnen somnade som två små stockar när vi kom hem.

I söndags va vi på kalas hos Max och Theos kompis Bobo i Lomma som fyllde 3 år. Där va en massa barn (16 st) och en massa trevliga föräldrar. Det bjöds på bål, grillad korv marängsviss, jättetrevligt! Vi stannade kvar där lite efter att alla hade gått hem & drack kvällskaffe & åt lite kvällsmat innan vi åkte hem.

I lördags hade vi en mysig heldag på Ystad Djurpark tillsammans med Mickes föräldrar. Första gången vi va där och vi blev väldigt förtjusta i stället. Trevlig personal, fin park och fina djur och trevligt café och badanläggning. Pojkarna somnade gott på vägen hem och sen  åkte vi till höllviken och åt pizza innan vi åkte hem.

Måndagens goda & somriga middag!

Kalaset

Max och söta lilla Milla💗
Våra hjärtan!

På Surfhyddan i förra v med fina Anna!

Älskar sommaren!

Hej hej!
Vi fortsätter att njuta av det härliga sommarvädret och just nu sitter jag och tittar på Sommar med Ernst och äter en stor skål med fruktsallad. Vi har haft en bra dag även idag. Jag jobbade på morgonen till fm & åkte sedan efter jobbet in till Vellinge för att möta upp min fina Martina på Mimmas i Vellinge för en god lunch. Mamma hämtade barnen och när jag kom hem va dom i full gång med att bada i trädgården :)
Micke kom hem tidigare & det blev grillad fläskfilé med pommes och bernaisesås till middag.

Jobbar imorgon också sen får vi se vad dagen bjuder på för trevligheter. Ledig i helgen och då ska vi ha en mysig helg tillsammans hela familjen!
Kraam
Hos mamma!💙💙
Mamma lagade god middag till oss!
Igår va fina Hanna här på besök med hennes söta tjejer💗en mysig heldag!
Våra gullungar!!
Gott på Mimmas
Vår trädgård💗

Falsterbo Horse Show 2013

Sitter med ett glas rosé och mitt favoritsnacks cheese hearts och tittar på födelsedagsfirandet av kronprinsessan. Har varit i Fbo hela dagen tillsammans med min fina vän Josefine💗och mamma hängde också med. Blev en god lunch där och vi kollade på tävlingarna och fick pratat om allt mellan himmel & jord då det va ett helt år sen vi sågs sist. Josse har nämligen pluggat till polis i Umeå och är nu färdig!! Stolt över dig hjärtat.

Det har varit kallt ute idag så det är riktigt mysigt att sitta här framför tvn med tända ljus och en varm filt. Ska upp tidigt imorgon och jobba så blir ett tidigt godnatt från mig här ikväll.

kram på er!!!
Igår när jag hade jobbat va vi i Höllviken och badade hela dagen! Mysigt.
Hos Mickes farmor i Almåsa tidigare i veckan

Lata sommardagar!!!

Igår med finaste vovvarna hos mamma!
cyklarna fick också följa med igår!
söte!
Skåre Hamn!
En mysig kväll hos Anna i förra veckan!
Anna<3
Så gott och trevligt!

Har haft ett par mysiga dagar med familjen, åkte ju på ett rejält virus i början på veckan men har nu gått på penicillin i någon dag och hoppas att jag blir bättre snart. Börjar känna mig lite bättre idag, tack och lov för det. Ingen hit att vara sjuk mitt i sommaren och inte heller på Mickes semester.

Igår åkte jag och pojkarna ner till mamma i skanör och myste och blev ompysslade hela långa dagen. Vi åt korv med bröd, proppade i oss en massa glass i stora lass, kakor och cyklade och gick ut med hundarna i omgångar. Kom lagom hem till middagsdags och då åt vi en liten variant av midsommarmat med sill, potatis, ostar och lite annat smått och gott;)

Idag va jag imorse och kollade till hästarna på sommarbetet sen slappade vi lite här hemma innan vi åkte till Bunkeflo, Afrika-parken. Tittade på de olika djuren och fikade, varmt som bara den va det där mitt inne i skogen. Innan vi åkte hem, åkte vi därför inom Skåre hamn och gick ner till stranden och doppade oss, härligt!

I magarna har vi nu god carbonara, barnen sover och vi sitter i soffan med varsitt glas rosé!

Ha en trevlig helg, kram.