Hallå tisdag!

Godmorgon! Här vaknade vi för ett litet tag sedan och om en stund är det dags för dagis. Själv ska jag plugga & träna idag! Förbereda lite middag till alla mina pojkar då jag ska iväg på kvällskurs ikväll. Samt lite annat smått & gott som tvätt måste fixas. 
 
Hade velat ha lite sol ute, är väldigt mörkt nu och det känns nästan som om att det är morgon hela dagen då det inte ljusnar. I söndags va det helt underbart väder, sol & härligt. 
Ha en fin dag! Nu blir det frukost innan dagis.
Gjorde Flygande Jakob till middag igår!
Mysigt i söndags...
Lite fika efter skogen!
Fick fina rosor av Micke på vår 11 årsdag i fredags<3 och han kom hem med min nya bil!
Tacomiddag i Höllviken i helgen hos M föräldrar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0