Kalas Kulhuset!

Gott;-)
Födelsedagstjejen med mamma!<3
 
Igår va jag & barnen hemma hos Sofie & hennes pojkar och fikade. Vi blev bjudna på världens godaste
Belgiska våfflor!!
Söta Sofie fixar i köket!
 
Nu ligger våra killar och sover efter en förmiddag med barnkalas på Kulhuset i trelleborg. Det va Julia som fyllde 3 år som hade bjudit sina kompisar. Alla barnen lekte & busade och fick en god hamburgertallrik till lunch & efter det glass. En bra dag tyckte Max & Theo;-) Tack för ett roligt kalas! Sitter & dricker kaffe och Micke är iväg på gymmet och tränar! I eftermiddag blir det till att gå ut & åka lite pulka & köpa lördagsgodis som vi lovat.
 
Nästa vecka är det dags för mina pojkar att fylla 3 år!!! Ja att dessa tre åren skulle gå så snabbt hade jag aldrig kunnat tro. Vi kommer ha kalas för släkten på fredag så håller på att planera lite inför det och sedan blir det barnkalas lite längre fram! Får dela upp det lite;-)
 
Igår blev det sushi till min förtjusning, helt galen i det. Ikväll hade jag tänkt göra potatisgratäng med fläskfilé och till det en kall sås med sallad.
 
Imorgon hade jag tänkt ägna dagen åt att påskpynta lite här hemma så att här blir fint till påskveckan! Älskar påsken<3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad roligt med kalas på leklandet:) låter som ni har haft en mysig helg än så länge;) hur går det med din träning? Kramar

Svar: Vi har haft en jättemysig helg! Jo, joggar ca 4-5 dgr i v, brukar bli runt 6-7 km så det går framåt;-) Hur går det för dig? kram
Gabbylita

2013-03-24 @ 06:35:57
URL: http://www.meamemoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0