How lovely?

I lördags innan vi skulle på Brunch i Höllviken
Allt detta goda hade Mickes föräldrar fixat! Såå jäkla gott.
I söndags njöt vi hela familjen av det fina vädret & fikade utomhus i trädgården! Första för i år, ngt speciellt med det;..)
Mysigt!!!
 
Hur härligt är det inte när solen skiner och man kan börja känna av våren så smått, underbart! Vi har varit förkylda & hängiga i en vecka men nu börjar vi ÄNTLIGEN komma på banan igen. Trots alla hängiga dagar har vi ändå lyckats vara ute & njutit av den underbara solen. Skönt att ha trädgården och bara kunna släppa ut vilddjuren;-) för jäklar vad det är mycket spring i benen på våra små grabbar nu. Min träning har tyvärr stått helt still nu i över en vecka och jag börjar få lite panik för man tappar så fortf tycker jag:/ men på torsdag tänkte jag ge mig ut i joggingspåret igen!
 
Min mamma har varit här idag och passat killarna så jag fick fixat till hästarna och fixat lite med skolan undertiden.

Tack snälla mamma för hjälpen! Ikväll har jag blivit bjuden på klädparty hos Sofie & Camilla då det är dags för me&-i party med mammorna!! Kul att se vårkollektionen och älskar deras härliga färger.
 
 

Kommentarer
Postat av: Bina

fin mössa, var köpte du den ?

2013-03-06 @ 19:45:32
URL: http://binalakritz.blogg.se
Postat av: Veronica, mamma till Nim o Belle

Vilka härliga bilder du bjuder på! Jag hoppas att allt är bra med er nu. Så du kan komma igång igen. För visst är kondition en färskvara. Usch så fort det går för den att "försvinna" :/ Stor kram till er

Svar: Tack gumman!! Har blivit av med dina uppg (lösenord till din blogg) Mmm nu är jag igång igen, skönt!=) Hur mår ni vännen? Kraaamar
Gabbylita

2013-03-13 @ 19:35:02
URL: http://www.attblifler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0