30 års fest!!!

Fina Hanna med sin fina mage!<3
Smaskens!
Mamma skickade denna bilden..lördagsgodiset är nu infört;-)
Jag & fina Sofie (värdinnan på festen)<3
Fina vänner!!<3<3
 
I fredags va jag i Lund och mötte upp min härliga vän Hanna för en mysig fredagsfrukost inne i stan. Vi gick till Espresso House och hade mycket att prata om då det var längesedan vi träffades. Vi gick sedan vidare till hennes butik och fikade (igen med god kaka & kaffe.) Om några månader blir hon precis som jag tvåbarnsmamma, mysigt!=)
 
På kvällen kom Micke hem med goda räkor och kräftor från Göteborg. Vi åt tills vi sprack men gud va gott det var!
 
I lördags kom mamma & Claes och hämtade Max och Theo vid lunchtid och vi hade hela dagen till att ta det lugnt ..och fixa här hemma. Vi åkte även till Emporia och köpte present till kvällens 30- års fest för fina Sofie! En barnfri fartfylld fest med god mat, trevliga människor och mycket skratt. Tack för en supertrevlig kväll min fina vän!<3
 
Blev en härlig sovmorgon i söndags och vi bakade nyttigt Lchf bröd till frukost, första gången vi testade det och det blev jättegott. Efter en lång frukost blev det lite träning och på eftermiddagen kom våra små godingar hem och vi hade en lugn eftermiddag, kväll. Har haft en jättebra helg!
 
Sitter nu här och ska alldeles strax byta om till träningskläder, ta en joggingrunda och avsluta med att fixa i stallet och sen blir det ännu mer pluggande.
 
Ikväll är det "Familjen Annorlunda" på tv;n & jag slutar aldrig att fascineras över hur dom får vardagen att gå ihop. Där ligger man verkligen i lä..haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0