Sensommar!!

Tittar ut och klockan är strax efter 21 snåret & det är nästan helt mörkt utanför fönstren. Nu märker man att sommaren verkligen börjar lida mot sitt slut men jag hänger inte läpp över detta utan välkomnar gärna hösten. Tycker om hösten!   Rutiner sätts igång, mysigt att tända ljus om kvällarna, alla fina höstkläder & alla tv program sätter igång. 
 
Imorgon är det premiär för Idol & efter att i början på sommaren ha träffat dom tre jurymedlemmarna är det lite extra kul att kolla på det. Träffade dom när dom va i Malmö på sin idolturné! Roligt att få en bild av offentliga personer i verkliga livet och jag hade en riktigt trevlig kväll! :) 
 
Har jobbat idag & efter att jag slutat så kom min fina Anna hit på lite em fika. På kvällen blev det grillat & nu trycker jag i mig lite godis framför tvn:) gott!!!
 
Jobb hela veckan som kommer så nu blir det snart sängen för min del. Ha en fin start på den nya veckan! 
Fina Anna<3
Födelsedagsbrunch/kalas hos Mickes bror Robin igår!! mums.
En mysig dag med våra fina vänner vid Sturup i veckan! En helt underbar miljö för barnen.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0