Lörkväll!

Mammas pojkar hos Camilla & Bianca för ngn vecka sedan!
Söta, fina Camilla!<3
Camilla lagade supersmaskig lunch till oss, jättegott!
Ni är Underbara!

Love you...
 
Sitter här med lite gott rödvin och har tittat på Körslaget, röstade självklart på Anders B..härlig människa & duktig kör, tonsäkert & Classy!!
Idag har det varit ännu en kylig höstdag och började dagen med min dagliga hästdos, bästa! Därefter hem till mina fina små och vi mös lite framför "Karlsson på taket" det är den filmen som gäller just nu;-) Sen tog vi på oss ordentligt med kläder och va ute i två timmar innan vi åt lunch.
 
Har fått pluggat lite och sen har dagen varit väldigt lugn för övrigt. Imorgon har jag lovat Max & Theo att dom ska få våfflor, klart att jag själv också gillar våfflor väldigt mycket :) Hoppas att söndagen bjuder på härligt väder så vi kan vara ute mycket imorgon igen.
 
 
Är trött....så snart blir det sängen!
 
Kramkram<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Mysigt! Vi hörs imorgon gumman! Puss

2012-09-16 @ 23:26:38
Postat av: Caroline

OOo så söta dom är dina prinsar. Så coola med sina T-shirtar och var sitt plåster i pannan. Gullegrisar!

Hoppas ni hade en mysig söndag.
kram

Svar: Hihiii..ja alltid allting likadant;-)) Hur mår ni? Och hur mår Du? Kramis på er sötisar!!
Gabbylita

2012-09-17 @ 08:37:05
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Caroline

tack för dina värmande ord <3 Jag kämpar på och som du skriver, jag kommer klara det galant, måste ju det =) Nu är dte inte så långt kvar heller s¨å just idag har jag humöret på topp faktiskt. Hoppas ni får en bra och inte så regnig dag som Götet bjuder på.
kram kram

2012-09-18 @ 08:47:53
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Sandra

Hej Gabby !

Du som har hästar kanske kan tipsa andra om denna sida www.brokenhorses.se

Min väninna trodde hon köpte en "hel" häst men det visade sig att den var trasig. Så hästen åkte tillbaka till säljaren som i sin tur reklamerade den till en tjej. Nu är hästen ute på annons men fär står ingenting om dess skador.
Synd om både häst och näste köpare.

Men ju fler som vet om det kanske får henne att sluta sälja trasiga hästar.

2012-09-18 @ 19:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0