Kalla dagar som spenderats i Gbg!

 
Sitter i soffan och har just tittat på "Solsidan" och till det blev det goda pepparkakor och Julmust, finns det något godare. Vi har fått upp vår packning och katten är hämtad efter att vi varit i Gbg över helgen. Vi åkte vid lunchtid i fredags och va hemma sent i eftermiddags. Även denna gången skötte våra pojkar sig exemplariskt i bilen både på vägen upp & ner. Innan vi åkte hem köpte vi med oss middag i Höllviken ifrån BK, perfekt avslut på en lite längre bilresa och vi var alla hungriga när vi kom fram så det satt fint med lite hämtmat denna söndag.
 
En helg går så fort men vi hade jättemysigt och mina snälla kusiner va så gulliga och passade Max och Theo igår i några timmar mitt på dagen så att jag, Micke min moster & man kunde åka in till stan i några timmar. Vi blev bjudna på god lunch på ett ställe som heter Fiskekrogen. En jättefin restaurang där vi åt deras skaldjursbuffé, såå gott!!
 
När vi va klara gick vi runt & kikade lite i stan och innan vi åkte hem köpte vi med oss en god prinsesstårta till kaffet. Max och Theo hade varit jätteduktiga, sovit gott, ätit mellis och dom hade byggt koja;-) <3<3
 
På kvällen hade vi det mysigt med lite god plockmat, tapas framför tv;n till "Så mycket bättre."
 
Det var riktigt kallt uppe i Gbg men snart hittar väl även den riktiga kylan ner hit så tur att jag har införskaffat vinterkängor till grabbarna nu så dom håller sig varma & goa om fötterna. Måste även hitta ngn bra och varm vintersko till mig själv också. Är lite sugen på ett par UGG igen men ett par låga denna gången isåfall.
 
Blir till att åka till EMPORIA i veckan & det ser jag fram emot;-)
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

så himla härliga bilder. Som du förstår har jag inte haft vägarna förbi gbg i helgen. Men det ser ut som du har lyckats fylla ut tiden om man säger så =)



Svar: Förstod det vännen!! Kommer nog åka upp i dec igen, då kan vi försöka få till det;-) Åhh där är SÅ mysigt uppe!! Hur har ni det? haft en mysig helg? Kraamar!
Gabbylita

2012-10-29 @ 12:12:44
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: ellenojag

Shit vilken lyxhelg det ser ut som <3
katten?? har jag missat något!? ;)

vad gör ni på fredag gumman?
PUSS

Svar: Jaaa vi hade en helt underbaaar helg, sååå mysigt uppe i härliga Gbg!! Du menar katten ha rjag missat ngt el du menar om vi har en katt, haha=)? Fredagen är helt blank än sålänge;-) PUSS&KRAM!
Gabbylita

2012-10-31 @ 12:32:01
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Ser ut som en riktigt härlig helg iväg och jag håller med dig, julmust och pepparkakor - mums!

2012-11-01 @ 01:24:47
URL: http://www.storiesbyp.blogspot.com
Postat av: Johanna-modemamma

Härliga bilder.
Vertigo är en favorit hos mig.
Kram!

2012-11-01 @ 11:27:38
URL: http://blogg.mama.nu/modemamma/
Postat av: Victoria

Spännande med Emporia jag har inte varit där än men när jag är i Malmö nästa gång blir det nog en titt...
Kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

Svar: Ja då får du absolut åka inom Emporia! Trevligt ställe så roligt att det ligger så pass nära;-) Vilken härlig blogg du har! Ha en fin helg,Kram Gabriella
Gabbylita

2012-11-02 @ 21:57:58
URL: http://www.xn--victoriasprovkk-mtb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0